Mitä huonoa teit tänään liikenteessä?

Etusivu Keskustelu Autot Liikenne Mitä huonoa teit tänään liikenteessä?

Tämä aihe sisältää , 23 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  just drive 02.12.2011, 03:22.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 89)
  • Julkaisija

Kaikista lupauksista ja yrityksistä huolimatta, rupesi ärsyttämään yksi takapuskuria uhkaavasti lähestyvä rekka ja pari pienempää perässäroikkujaa tänäkin aamuna.

Mutta en vilkutellut jarruvaloja tai muuta näkyvää provosoitumista.

Chrysler-man
    Jäsen

Kaavin jäähuurteet pois vain 1/3 korkeudelta tuulilasin sisäpinnalta.

JOXA
    Jäsen

Päästin kaksi autoa ohi vaikka olisin voinut ajaa lujempaakin ja näin heidän ei olisi tarvinnut ohittaa! :saint:

[JOXA muokkasi tätä viestiä 20.02.2007 klo 23:09]

Chrysler-man
    Jäsen

Minä olin tänään todella tuhma, kun joidenkin kuljettajien mielestä oli sumuinen ilma (täysin kirkasta) niin minulla oli sitten pimeää sekä sumuista (kauko+sumuvalot).

Herbert
    Jäsen

Eipä tule mieleen tämän aamuisia virheitä. Se ei tarkoita, etteikö niitä olisi ollut. Tarkkaavaisuus ei siis ollut paras mahdollinen, koska itsekritiikki ei pelannut enkä siten ehkä oppinut mitään uutta. Se olkoon tämän päivän huono juttu.

Muille jatkokysymys JR:n avaukseen. Mikä oikeutti tekoon ja mitä aiot tehdä jatkossa vastaavien tilanteiden kohdalla?

JOXA
    Jäsen

Ajoin rajoituksen mukaan ja siksi “joutuivat” ohittaan! :'(

Simppa-
    Jäsen

Tuli päästeltyä maantiellä vähän turhan lujaa. Ei kuitenkaan mitään kaahausta.

JOXA
    Jäsen

Minä taas ajelin kotimatkalla liian hiljaisesti, siis “alinopeutta”, vaikka oli hyvä sää ja “normaali talvikeli”. :'(
    Syy: En vaan viittsinyt lähteä jonoa ohittaan. :saint:

J R
    Jäsen

Taitaa olla aikas loistavia autoilijoita tällä palstalla kirjoittelemassa, kun tällaiseen ketjuun ei oikein tule kommentteja. Tai sitten ovat vaan teoriassa loistavia ja käytäntö on ihan toista. Eivät ehkä kehtaa/uskalla kertoa omista töppäyksistään, koska voisi maine mennä tai jotain muuta vastaavaa sinne suuntaan. Itse ajoin eilen hetkellistä ylinopeutta tyhjällä tiellä.

Herbert
    Jäsen

Lainaus:
    01.03.2007 klo 17:00 J R kirjoitti
    Taitaa olla aikas loistavia autoilijoita tällä palstalla kirjoittelemassa, kun tällaiseen ketjuun ei oikein tule kommentteja. Tai sitten ovat vaan teoriassa loistavia ja käytäntö on ihan toista.

Mikä oikeutti tekoon [ylinopeus] ja mitä aiot tehdä jatkossa vastaavien tilanteiden kohdalla?

J R
    Jäsen

Minä oikeutin sen itse. Jatkossa aion menetellä samalla tavalla. Jos se nopeus nyt sattuu menemään hetkellisesti yli suurimman sallitun, niin menköön. Ei sitä mittaria voi koko aikaa katsoa, kun pitää katsella muuallekkin.

Niin ja sen verran piti lisätä, että tänään tein käsijarrukäännöksen eräällä parkkipaikalla. Tuli hieno spinnaus. Muita autoja ei ollut lähellä sillä parkkipaikalla.

[J R muokkasi tätä viestiä 01.03.2007 klo 18:51]

Herbert
    Jäsen

J R: “Minä oikeutin sen itse.”

Kysyin, mikä oikeutti, en kuka oikeutti.

jausk
    Jäsen

Lähdin rivakasti liikennevaloista, joten viereistä kaistaa ajanut joitui todella kiihdyttämään päästääkseen eteeni ennen kuin kaistat yhtyivät.

salo-m
    Jäsen

En kai juuri tänään, ainakaan omasta mielestäni , mitään kovin ilkeetä tehnyt.
    Toisin oli alkusyksyllä kun ajoin mitenkään säästelemättä kylän varmaan toiseksi suurimmasta vesilammikosta läpi.
    Vesi lensi korkeelle ja kauas mutta lätäkössä avoimin ikkunoin vastaan tulleen Mustangin kuski saattaa olla toista mieltä; vettä tuli sekä lähelle , matalalle ja paljon.Vähän,tosi vähän ,on omatunto kolkutellut hienon auton kastumisen vuoksi.
    PS: Vihje aloitteleville terroristeille:Pari kiveä muovipussiin ja pussi
    (-t) johonkin tien notkossa olevan sadevesiviemärin ritilään ja sitten vaan sadetta odottelemaan.Joku vuosi sitten pysäyttivät täällä liikenteen moneksi tunniksi sateen tullessa.

J R
    Jäsen

Minä en tee tänään mitään huonoa liikenteessä, kun en mene sinne.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 89)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.