Teknari.fi – kilpailija Tekniikan Maailmalle?

Etusivu Keskustelu Autot Uudet autot Teknari.fi – kilpailija Tekniikan Maailmalle?

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  ddr5 23.08.2010, 00:31.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija

Mielenkiinnolla odotellaan, ainakin esittely video on lupaava.

juuso01
    Jäsen

Aika härskisti nimetty. Ihmettelen jos TM ei asiasta älähdä. Itse palvelu taas vaikuttaa hyvältä.

ddr5
    Jäsen

Vaikuttaa Start-ohjelman tasoiselta ohjelmalta. Top-Gear-tyyliä on tavoiteltu. Joku akka tuossa Kivikon Latua kehuu testanneensa. Itse olen sen testannut ja se latu on liian pehmeä. Joten tuota ohjelmaa ei kannata uuden latu-informaation takia katsoa. Ohjelma ei tavoita Puskuri-ohjelman tasoista laatua. Kaupallinen sekunda-tuote on kysymyksessä mielestäni. Jussi Hallinkin ohjelma ylsi parempaan tasoon, vaikka siinäkin julkkiksia käytettiin seiskan tyyliin härskisti hyväksi.

507 TS
    Jäsen

Tänään oli Hesarissa koko sivun mainos uudesta mediasta, joka avataan syyskuussa. Tekniikan Maailmalla ei ilmeisesti ole tekemistä Teknari.fi:n kanssa, joksi itsekin lehteä usein kutsun. Mielestäni aika halpa nimikikka lukijoiden saamiseksi, mutta odotellaan sisältöä ennen kuin enemmän tuomitaan.

ddr5
    Jäsen

Niin ja vastaus kysymykseen, ei ole kilpailija Tekniikan Maailmalle. Seiskalle ja Auto Bildille ehkä.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.