Tekniikan Maailma

Ostoskorisi on tyhjä
Hae keskusteluista
”Premium merkit”

<< edellinen 1 ... 9 10 11

NHB:
Millä perusteella E-Klasse Coupe on Genesistä olennaisesti suurempi? Mitä ovat ne mainostamasi Genesistä halvemmat Coupet?

Voi itku sun kanssa. Kuinka kaukaa voitkaan kiertää pointtini tuollaisella lillukanvarrella tässä vaiheessa vielä! Sanotaanko vaikka, että "onko koolla sulle väliä", heh.

Ja etsi itse ne autot, minähän sitä pyysinkin alunperin!

NHB:
mutta vielä on näkemättä sellainen Teknarin premium-luokan vertailu, jossa olisi Tojo, Volkkari tai Huyndai.

Aika halpaan yrität viedä! Miten olis ihan vain kokoluokan sisäinen vertailu? Siitä vaan!
Miksi saksalaisille tuon suuntaiset ei näytä olevan kynnysasia. Onko tämä niin suomalaista lokerotouhuilua?

NHB:
Kun hintoja verrataan, niin lajin pitää olla sama. Jokaisessa vertailussasi jolla olet yrittänyt rikkoa premiumin rajoja on sama vika. Varustelu, teho, tai korimalli ovat täysin erilaiset. Pahimmillaan nuo kaikki ovat täysin erilaiset verrokeissasi.

Taas hyvä esimerkki siitä, miten et ole lukenut mitä on kirjoitettu ja missä yhteydessä olen hinnat ottanut käsittelyyn.

No hei, halvin Hyundai on tässä: i20 1,2 Classic 3ov 13392,70 € Ja kallein Mersu on tässä: S 65 A AMG Lang 417805,10 €

Mieti hei, oliskohan noissa eroja ja kerro mulle....

Aina voit aloittaa alusta tuolta ekalta sivulta ja lukea kirjoituksia uudestaan, vaikka
ajatuksella tällä kierroksella. Saattaa niistä jotakin uutta näkökulmaa aueta.

Mutta jos se sinulle toisi lohdutusta, niin sovitaan nyt vaikka näin: olet IHAN oikeassa, aivan kaikessa!

Hei hei! :wave:

<< edellinen 1 ... 9 10 11

Tilaajapalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
In English