Aspid on asentanut BMW:n moottorin persoonalliseen, kevyeen koriin.

Espanjalainen Aspid on kehittänyt pitkään GT-21 Invictustaan, joka on perinteinen takavetoinen urheiluauto. Sen sydämenä on BMW:n 4,4-litrainen V8-moottori, jonka kanssa saa 7-vaihteisen kaksoiskytkinvaihteiston tai 6-vaihteisen manuaalin. Tehoa on reippaasti enemmän kuin yhtiön ensimmäisessä mallissa, jossa käytettiin BMW:n 2,0-litraista turbomoottoria.

Uusi malli painaa vain 990 kiloa, joten hiilikuitukorisen,4,45 metriä pitkän alumiinirunkoisen auton suorituskyky on kohdallaan. Valmistaja lupaa sen kiihtyvän nollasta sataan kolmessa sekunnissa ja huippunopeuden alkavan kolmosella. Kaarteissa sivuttaiskiihtyvyys yltää 1,6 g:hen.

Kori on 2+2-paikkainen eli käytännössä takaistuimella on tilaa tavaroille – ihmisten kuljettamiseen siitä ei ole. Auton hinnasta ei hiiskuta vielä mitään, mutta uuden mallin valmistuksen luvataan alkavan vuonna 2014, jolloin niitä tehdään 250 kappaleen vuosivauhdilla.