Japanissa autonvalmistajat tekevät toisilleen ristiin autoja, joten tämä Landy on alun perin jotain aivan muuta kuin miltä se ensi katseella näyttää.

Nissan esitteli Japanissa elokuussa S-Hybridin suositusta Serena tila-autostaan. Nissan valmistaa mallia myös Suzukille, joka myy sitä Landy-nimellä. Ja kun Serenasta tehtiin hybridi, lisättiin sellainen myös Suzukin mallisarjaan.

Uudessa Suzuki Landy S Hybridissä on 2,0-litrainen bensiinimoottori, sammutusautomatiikka ja jarrutusenergian talteenotto. Autossa on portaaton CVT-automaattivaihteisto ja sen saa etuvedon lisäksi myös nelivetoisena. Yhdistetty kulutus on 6,6 l/100 km, mitä pidetään hyvänä auton kokoon ja bensiinimoottoriin nähden.

S-Hybridin erottaa muista Landy-malleista LED-huomiovaloista, erilaisista kevytmetallivanteista ja sinipohjaisista valoista. Varustus on korkeatasoinen lämmitettäviä peiliä, kolmealueista automaatti-ilmastointia ja sähköllä toimivia liukuovia myöten.