Ford Mustangin ennakkomyynti Mestarien Liigan loppuottelun aikana oli valtava menestys.

Auton ostamiseen ei tarvita aina pitkällistä pohdintaa tai koeajoja, vaan innostus uutta mallia kohtaan riittää ostoperusteeksi. Näin oli ainakin uuden Ford Mustangin tapauksessa, joka tulee ensimmäistä kertaa 50-vuotisen historiansa aikana myyntiin kaikkialla Euroopassa.

Ford on ollut pitkään UEFA:n Champions Leaguen sponsorina, jota se juhlisti järjestämällä Ford Mustangin ennakkomyynnin. Auton sai tilata ottelun aikana ja ensimmäiset 500 autoa varattiin puolessa minuutissa. He saavat kutsun jälleenmyyjälle myöhemmin tänä vuonna, kun autot tulevat Eurooppaan.

Vaikka osa tilaajista peruisikin päätöksensä, vapaaehtoisia on jonossa riittävästi. Ottelun aikana peräti 9 300 ostajaehdokasta rekisteröityi Fordin sivuille. Ennakkoinnostus lupaa hyvää Mustangin myynnille, vaikka edes hintoja ei ole vielä ilmoitettu.