Helpoimmin vuosimallin 2018 RLX:n tunnistaa keulasta, jossa on muiden uusimpien Acura-mallien tapaan luovuttu merkille tyypillisestä kilvestä ja palattu perinteisempään jäähdyttäjän säleikköön. Säleikön lisäksi myös konepellin muoto on aiempaa kulmikkaampi. Muita ulkoisia muutoksia ovat leditakavalot, pakoputkien kaksoisulostulo sekä kiiltävänmusta takadiffuusori.

Tärkein parannus on Sport Hybridin edelleen kehitetty Super-Handling All-Wheel Drive, jossa on otettu oppia NSX:stä saaduista kokemuksista. Järjestelmässä on edelleen suorasuihkutus V6-moottorin ja kolmen sähkömoottorin yhdistelmä, jotka kehittävät yhteensä 277 kilowattia.

Tavallisessa RLX-mallissa on keulalla 228 kilowattia kehittävä 3,5-litrainen V6-moottori. Sen seurana on nyt 10-vaihteinen automaatti, jonka ansiosta autolla ajo Acuran mukaan entistä mukavampaa ja myös suorituskyky on parantunut.

Kuljettajaa avustavien järjestelmien määrä on kasvanut ja uutuutena on Traffic Jam Assist, ensimmäistä kertaa Acurassa. Sen avulla voi edetä ruuhkassa auton huolehtiessa niin kaistalla pysymisestä kuin vauhdinpidosta. Vakioksi ovat tulleet myös Krellin äänentoisto, 360 asteen kamera, ledisumuvalot, kaukostartti, tuuletettavat ja lämmitettävät etuistuimet sekä takaistuimen ja ohjauspyörän lämmitys.

Vuosimallin 2018 Acura RLX esitellään Montereyn autoviikolla ja sen myynti alkaa Yhdysvalloissa marraskuussa.