Välillä vaikuttaa siltä, että kaikki Ferrarit ovat punaisia. Värisävyn nimi on Rosso Corsa, joka tulee autourheilusta. Gordon Bennett Cupissa vuosian 1900 – 1905 maat kilpailivat toisiaan vastaan ja autot oli maalattu maan värillä. Punainen ei suinkaan ollut alun perin Italian väri, vaan sitä käytti Yhdysvallat.

Italialaiset ottivat käyttöön punaisen värin sen jälkeen, kun Peking – Pariisi -kilpailu voitettiin Italalla vuonna 1907. Ferrarin virallisesta väristä on käyty paljon keskustelua ja monen mielestä se on keltainen. Syynä ajatukseen on se, että tuo väri on Modenan, Ferrarin tehtaan kotikaupungin, virallinen väri. Yksi vahva syy punaisen värin valta-asemaan Ferrareissa on se, että autot olivat varsinkin merkin historian alkuaikoina pääosin käytössä kilpailuissa.

Myös LaFerrareista suurin osa lähti tehtaalta Rosso Corsa -värisinä, mutta muutamat asiakkaat valitsivat persoonallisemman värin. Kuvien auto sai pintaansa Giallo Triplo Strato -värin. Autossa on myös muita lisävarusteita, kuten korin hiilikuitusarja, yli sadantuhannen euron edestä.

Omistaja on tyytynyt nauttimaan autostaan vain katseella, sillä matkamittariin on kertynyt vain vähän yli kaksisataa kilometriä tai oikeammin 130 mailia. Auto oli myynnissä Gooding & Companyn huutokaupassa Amelia Islandissa, missä hinnan odotettiin nousevan neljään miljoonaan euroon. Kukaan ei ollut valmis maksamaan myyjän haluamaa vähittäishintaa, joten hän voi jatkaa autonsa ihailua.

Kuvat: Gooding & Company / Brian Henniker