Toistaiseksi viimeinen Toyota Supra valmistui 2002. Nyt japanilaisvalmistaja on tuomassa mallia takaisin. Uuden Supran on määrä nousta Toyota-malliston lippulaivaksi.

Edelleen vahvasti naamioidun auton tunnistaa nopeasti Supra-suvun jatkajaksi. Autossa on etenkin keulan osalta havaittavissa vaikutteita myös Toyotan FT1-konseptiautosta.

Yhteistyössä BMW:n kanssa kehitettävä Supra näyttäisi kuvien perusteella olevan kooltaan hieman Z5 Roadsteria pienempi.

Auton pitkän konepellin alle on spekuloitu BMW:n toimittamaa kuusisylinteristä bensamoottoria. Toyotan tiedetään kuitenkin kehittävän parhaillaan uutta turboahdettua hybridimoottoria, joka on niin ikään todennäköinen vaihtoehto Supran voimalinjaksi.

Japanilainen Holiday Auto -lehti ehdotti vuonna 2014, että Supran voimantuotosta vastaisi 2,0-litrainen nelisylinterinen turboahdettu BMW-moottori, jota tukisi kaksi erillistä auton etu- ja takapäähän sijoitettua sähkömoottoria. Tällä haavaa kaikki arvaukset lienevät yhtä hyviä.

Z5 Roadsteria ja Toyota Supraa tullaan valmistamaan Itävallassa sijaitsevalla Magna Steyrin tehtaalla. Tuotannon kerrotaan alkavan vuonna 2018.

Supran ensiesittely tapahtunee siis tämän vuoden lopulla tai viimeistään ensi vuoden alussa.