Tatalla oli hieno suunnitelma tuoda markkinoille edullinen urheiluauto kilpailemaan Mazda MX-5:n ja kumppaneiden kanssa. Keväällä yhtiö esitteli ylpeänä Racemon, jonka piti olla aikanaan maailman halvin urheiluauto. Auto oli upean näköinen ja luvattu suorituskyky oli hyvä.

Siitä huolimatta Autocar Indian mukaan projekti on hyllytetty. Tai haudattu, miten asian sitten haluaakin ilmaista. Tatan päättäjät uskovat, että on järkevämpää investoida yhtiön rahoja tavara-autoihin.

Viime aikoina Tata on menestynyt huonosti tavaran kuljetukseen tarkoitettujen autojen sektorilla ja yhtiön hallituksen puheenjohtaja Chandrasekaranin mielestä heidän on asetettava ne ykköskohteekseen. Tatan markkinaosuus on pudonnut ja tilanteeseen on saatava Chandrasekaranin mukaan muutos.

Tatan alkuperäisenä ajatuksena oli valmistaa Racemo uudelle skaalattavalle Moflexiksi nimetylle perusrakenteelle. Samalle perustalle olisi tehty pieni kaupunkiautoja sähkömoottorinen katumaasturi, mutta nähtävästi nuokin projektit on unohdettu ainakin toistaiseksi.