Yhtiön historian huomioon ottaen ei ole hämmästyttävää, että keskiviikkona julkistettu Brabham BT62 on suunniteltu vain ratakäyttöön. Aggressiivisesti muotoillussa hiilikuitukorissa on komeat etulokasuojien ohjaimet ja aerodynaamiset helmat.

Ulkonäköä koristavat massiivinen splitteri edessä, mahtava takasiipi ja keskelle sijoitettu pakoputkien ulostulo. Vanteet ovat 18-tuumaiset, ja ne on kiinnitetty keskeltä yhdellä mutterilla.

Muotoilulla on muitakin päämääriä kuin ulkonäkö, sillä ilmavirta painaa autoa tiehen yli 1 200 kilon voimalla. Runsaalla hiilikuidun ja Kevlarin käytöllä auton omamassa on saatu pudotettua 972 kiloon.

Ohjaamo on sekin suunniteltu ratakäyttöön. Autossa istutaan FIA:n hyväksymillä hiilikuituisilla kilpaistuimilla kuusipistevöissä. Kiinteästi asennettu ohjauspyörä on sekin hiilikuitua ja ajoasento säädetään polkimilla.

Analogisen mittariston sijaan Brabhamissa on 12-tuumainen digitaalinäyttö. Ohjaamon epätavallisempiin varusteisiin kuuluu jauhesammutin.

Moottorina on takapyörien etupuolelle sijoitettu vapaasti hengittävä 5,4-litrainen V8. Brabhamin valmistama moottori kehittää 522 kilowattia ja 666 Nm. Voima välitetään takapyörille kuusivaihteisen sekventiaalivaihteiston kautta. Auton suorituskyvystä Brabham ei paljasta mitään.

Rata-autojen tapaan BT62:ssa on kaksoistukivarsijousitus kaikissa pyörissä. Kallistuksenvaimentimet ovat säädettävissä samoin kuin Ohlinsin-iskunvaimentimet. Brembon jarrut ovat keraamiset ja jarrusatulat ovat kuusimäntäiset.

Brabham valmistaa 70 BT62:ta, joiden hinta ilman veroja on tasan miljoona puntaa eli reilusti toista miljoonaa euroa. Ensimmäiset 35 kunnioittavat värityksellään Brabham 35:n voittoja Formula 1 -voittoja. Toinen puoli tuotannosta on luultavasti enemmän yksilöitävissä.