Vaikka Fisker-yhtiön tulevaisuus on näyttänyt hyvin surulliselta, nyt on näkyvissä ainakn jonkinlaista toivoa toiminnan jatkumisesta.

Maaliskuussa sekä kiinalainen Dongfeng että Geely ilmoittivat, etteivät halua ostaa vararikon partaalle ajautunutta Fiskeriä. Nyt on yllättäen löytynyt kaksikin tahoa, jotka ovat kiinnostuneita ylellisiä pistokehybridejä valmistaneen yhtiön toiminnan jatkamisesta. Toinen niistä on kiinalais-amerikkalainen VL Automotiven ja Wanxiang Groupin yhteenliittymä. Näistä Wanxiang osti A123-akkuvalmistajan ja VL tarvitsee Karman osia saadakseen Destinonsa täysipainoiseen tuotantoon.

Toinen tarjous on erittäin mielenkiintoinen, sillä sen takana on eurooppalaisia ja hongkongilaisia investoijia, jotka ovat valmiita maksamaan Fiskerin 132 miljoonan euron velan Yhdysvaltain energiaministeriölle.

Kolmas tarjous tulee yllättäen Fiskerin perustajalta Henrik Fiskeriltä, joka on lyöttäytynyt yhteen hongkongilaisen miljardööri Richard Lin kanssa. He eivät ole valmiita maksamaan takaisin koko lainaa, vaan 17,5 senttiä dollarilta. Siis valtio saisi hyvin vähän rahaa, mutta kuitenkin jotain.

Kaikkien kolmen tarjouksen ajatuksena on, ettei Fiskeriä päästettäisi konkurssiin. Sen jälkeen yhtiö voidaan paloitella ja myydä osina, eikä toiminnan jatkaminen olisi enää mahdollista.

Tarina siis jatkuu, mutta valitettava fakta on, että vuoden2012 heinäkuun jälkeen Uudessakaupungissa ei ole valmistettu yhtään Fisker Karmaa.