Ulkoisesti suurin muutos on tapahtunut Hyundai i20:n keulassa, jossa on nyt merkin niin sanottu Cascading-säleikkö. Siihen on otettu mallia vesiputouksesta, ja mieleen tulee myös vanhat Buickin mallit.

Puskurit on muotoiltu uudelleen edessä ja takana, minkä lisäksi takana on uudet lamput. Takaluukun linjat ovat muuttuneet siten, että rekisterikilpi integroituu siihen huomaamattomammin. Uusia värejä on tarjolla jokunen, ja katon voi valita korin värin sijaan myös mustana.

Ohjaamossa tärkein parannus on 7-tuumainen kosketusnäyttö, johon voi yhdistää älypuhelimen. Parhaissa varustetasoissa siihen saa navigaattorin ja yhdistettävyyden.

Suurin kosketusnäyttö ei tule perusmallin myötä, vaan pienin on 3,8-tuumainen ja siihen väliin sijoittuu vielä viisituumainen. Nykymaailmaan kuuluu usb-portti ja kuljettajaa avustavat järjestelmät, jotka molemmat löytyvät nyt i20-mallista.

Moottorivalikoima on muuttunut, sillä nyt 1,0-litraisen turbomoottorin voi valita 74 tai 88 kilowatin tehoisena ja molempiin saa 7-vaihteisen kaksoiskytkinvaihteiston.

Perusmoottorina on 1,2-litrainen vapaasti hengittävä Kappa, jossa tehoa on 62 kilowattia. Katumaasturimaisen i20 Activen halvimmassa vaihtoehdossa on 1,4-litrainen 74 kilowatin tehoinen vapaasti hengittävä moottori.

Suomeen tuotavat mallit eivät ole vielä tiedossa, joten edellä mainitut tiedot koskevat vasta yleisesti Euroopan markkinoita.