Etusivu Keskustelu Autot Uudet autot Sähköautot ja tekninen kehitys

Tämä aihe sisältää 56 vastaukset, 13 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Tomppa Kruisailija 23.10.2017 at 14:02.

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 57)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #795084 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja (Participant)

    Vetytuotantoa ei perusteta kaupunkien ytimeen. (kuten nyt Helsingin energian hiilivoimalat)
    Olisiko se jauhamasi häviö laitettu siihen vedyn kilohintaan.
    Puhtaammalla kaupunki ilmalla on hintansa ja sen seurauksena kaupunkilaisten viihtyvyys, terveystilanne ja autojen päästöjenaiheuttamat kuolemat + – 0

    #795092 Ilmoita asiaton viesti

    740 GLE
    Osallistuja (Participant)

    Quu: ”Diesel autoille tulee ensimmäisensä noutaja hakemaan paaliin”

    Päinvastoin. Muutama ihan asiallinen dieselauto on jo läpäissyt EU6c normin mukaisen tyyppihyväksynnän, jota ilman ei enää uusia autoja markkinoille saa tuodakaan. Bensallakin saa ajaa, mutta ei alle Porschen hintaluokan:

    https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uudet-paastomaaraykset-ovat-ylittamaton-paikka-monelle-automallille—varsinkin-dieseleita-putoaa-markkinoilta/9LRyiNsz

    Nyt on hyvä aika lopettaa uskonsota eri polttoaineiden puolesta ja keskittyä selvittämään, miten päästöjä pudotetaan käyttövoimasta riippumatta.

    #795149 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja (Participant)

    HS: EU on antamassa dieselautoille kuoliniskua – ”Ne katoavat nopeammin kuin kuvittelemme”

    #795361 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja (Participant)

    GLC F-CELL on ensimmäinen vetypolttokennoauto, jossa myös energiajärjestelmän toimintaa voi säädellä neljällä tasolla. Hybrid-tilassa auto käyttää molempia energialähteitään. Polttokenno toimii normaalitilanteissa optimaalisella tehoalueella, ja tehon tarpeen kasvaessa akku tarjoaa käyttöön lisäenergiaa. F-CELL-tilassa korkeajänniteakun varaustaso pysyy vakaana polttokennon tuottamalla energialla. Auto käy lähes pelkästään vetyenergialla, jolloin akun kapasiteetti voidaan säästää myöhempää tarvetta varten.

    #795589 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja (Participant)

    Vedyn jakeluinfrastruktuuria kehitetään lähivuosina voimakkaasti Euroopassa, Japanissa ja Yhdysvalloissa.
    Saksalaisen H2 Mobility -hankkeen puitteissa, jossa Daimler on mukana, maahan rakennetaan vuoden loppuun mennessä 100 vetyjakelupisteen verkosto. Vuoteen 2023 mennessä asemien määrä nelinkertaistuu

    #795595 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest
    Osallistuja (Participant)

    Quu näytät kyllä pystyvän asialliseen keskusteluun halutessasi, joten jätä trollaus kokonaan pois saat kyllä asiallista kohtelua jatkossa. Kuten huomaat trollit joko poistuvat itse vähin äänin tai ne poistetaan mikä on keskustelujen kannalta paras ratkaisu. Liikenteen osalta keskustelu on kumma kyllä täysin kuollut. Mikä lienee syynä?

    #795597 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja (Participant)

    Trollin tittelin saa ottaa tracktest iselleen jopa uskonnollisella BMW:n palvonnalla.
    Minä tuon pinettua faktaa esim. Vedystä ja vetyautoista.

    #795600 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest
    Osallistuja (Participant)

    Vedit taas mutkat suoriksi vain siitä syystä, että olen ajanut BMW:llä yli 30 vuotta. Ei kai trollin titteleitä noin yksioikoisesti jaeta, kyllä siihen vaaditaan silmitön sekoilu joka ketjussa kuten olet ansiokkaasti toiminut. Uskonnollista palvontaa esiintyy kyllä näissä keskusteluissa ihan muiden merkkien puolelta. Jotkut jopa niin etteivät edes kyseisellä merkillä aja toisaalta ei ole varmuutta millä ajavat, mutta näillä mennään.

    #795604 Ilmoita asiaton viesti

    NHB
    Osallistuja (Participant)

    Haluanpa nähdä sen kommentin, jossa joku kieltää tracktestin aseman palstan ehdottomasti kovimpana tuotemerkin uskonnollisena palvojana.

    #795605 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja (Participant)

    Tässä keskustellaan sähköauton tulevaisuudesta ja vety tulee olemaan merkittävässä asemassa sähköautojen energiana.
    Enhän minä ole vastustanut ladattavia sähköautoja, ne on ottaneet ja tulee ottamaan merkittävän osan sähköautomarkkinoista.
    Minua hämmästyttää tämän keskustelun vähättelevä asenne polttojenne kiistämättömään tulevaisuuteen.
    Kuka tänne tuli trollaamaan toisen aiheen piiristä missä oli myös faktaa, mikä ei mennyt hän mielipiteenkanssa putkeen.

    #795613 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest
    Osallistuja (Participant)

    Väittää henkilö joka on VW-fanaatikko vailla vertaa, sitä tuskin kukaan nykyisistäkään keskustelijoista tulee kiistämään vanhoista puhumattakaan.

    Quu voit jatkaa mielekkään aiheesi käsittelyä kaikessa rauhassa tämä tästä.

    #795621 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja (Participant)

    Kiitos vaan luvasta mutta minä en ole minkään merkin fanaatikko.

    #795622 Ilmoita asiaton viesti

    NHB
    Osallistuja (Participant)

    Tuo muiden fanaattisuus on tracktestin ainoa oljenkorsi näissä keskusteluissa, mutta ikävä kyllä, tuo on pelkkää hevon#######. Ainoastaan harhojasi supisevat möröt taustalla uskovat noihin älyttömyyksiin. Tracktestiä fanaattisempaa kirjoittaa ei tällä foorumilla ole vielä nähty – ei edes putput pystynyt samaan.

    #795623 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest
    Osallistuja (Participant)

    NHB pystytkö arvioimaan itseäsi? Tuskin mutta koita miten luonnistuu niin nähdään.

    #795626 Ilmoita asiaton viesti

    NHB
    Osallistuja (Participant)

    Toki arvion aina itseäni. Tuo sinun täysin kritiikitön BMW:n ylistämin vain vapauttaa minut itseni kritisoijaja kuin lampaan aitauksesta. En ikinä pystyisi kirjoittamaan itsekritiiköttömämpää tekstiä kuin suurin osa sinun BMW:n ylistyksistäsi.

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 57)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.