Etusivu Keskustelu Autot Uudet autot Uusi C

Tämä aihe sisältää 126 vastaukset, 24 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Simppa- 11.05.2007 at 10:24.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 127)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #158115 Ilmoita asiaton viesti

    MMS
    Osallistuja (Participant)

    Kävin tutustumassa, ja pettymys oli melkoinen. Lähinnä korin muotoilu oli kuin jostain alemman tason kulkineesta. Sen voi ymmärtää, kun tietää keiden kanssa mersu tekee yhteistyötä. Yhdennäköisyys oli melko silmiinpistävä eräisiin muihin. Tekniikka kyllä ok, mutta paha tyylirikko on ajotietokoneen sijoitus. Hinta ei muuten ollenkaan paha.

    #158121 Ilmoita asiaton viesti

    J R
    Osallistuja (Participant)

    Lainaus:
    28.04.2007 klo 21:45 MMS kirjoitti
    Hinta ei muuten ollenkaan paha.

    Meinaatko, että C-sarjan karvalakkimalli lähtisi alta kolmenkymmenentonnin kuten muilla ”tavallisilla” automerkeillä?

    #158126 Ilmoita asiaton viesti

    MMS
    Osallistuja (Participant)

    No, ei varmasti lähde, ei vielä alle neljänkympinkään. C- Mersusta on aiemminkin joutunut ostaja maksamaan keskimäärin varustustasosta riippuen noin viisikymppiä. Siihen nähden ei uuden c-mallin hinta ole oleellisesti noussut. A-sarja ei ole mielestäni perinteistä mersua miltään osin, joten en sitä oikein laske mersuksi.

    #158133 Ilmoita asiaton viesti

    Jan79
    Jäsen

    Kävin katselemassa päällisin puolin uutta C-Mercedestä ja minä taas pidin kuin hullu puurosta. Korimallin kauneus riippuu tietysti katsojan silmästä mutta itseäni miellytti todella paljon..

    Minun mielestäni taas juuri se hinta on se suurin miinus =)

    #158139 Ilmoita asiaton viesti

    AkiK
    Jäsen

    Itse pidin autosta, sopivasti samaa sukunäköä kuin isommissa malleissa kuten S:ssä ja varmaan myös tulevassa E:ssä. Avantgarde on hyvän näköinen. Ihan varteenotettava peli luokassaan, napakamman oloinen kokonaisuus kuin edeltäjänsä joka sekin on palvellut hyvin. Perusvarustelu on edelleen kattavampi kuin muissa saksalaisissa ja nyt varustetasojen hintakin on edullisempi kuin ennen, Avantgarde maksaa vain kolmisen tonnia enemmän. Dieselin lisähinta on edelleen kilpailijoita alhaisempi, perusversiossa vain kaksi ja puoli tonnia.

    Pitää käydä jossain vaiheessa ajamassa, sittenhän tuo selviää. Ainakin kehuivat äänieristystä ja ajo-ominaisuuksia parannetun, eihän ne huonoja ole tähän mennessäkään olleet. Toivottavasti suuntavakavuus on säilynyt, etteivät ole tehneet ”bemareita”.

    #158144 Ilmoita asiaton viesti

    Simppa-
    Jäsen

    Lainaus:
    30.04.2007 klo 10:38 AkiK kirjoitti
    Itse pidin autosta, sopivasti samaa sukunäköä kuin isommissa malleissa kuten S:ssä ja varmaan myös tulevassa E:ssä. Avantgarde on hyvän näköinen. Ihan varteenotettava peli luokassaan, napakamman oloinen kokonaisuus kuin edeltäjänsä joka sekin on palvellut hyvin. Perusvarustelu on edelleen kattavampi kuin muissa saksalaisissa ja nyt varustetasojen hintakin on edullisempi kuin ennen, Avantgarde maksaa vain kolmisen tonnia enemmän. Dieselin lisähinta on edelleen kilpailijoita alhaisempi, perusversiossa vain kaksi ja puoli tonnia.

    Pitää käydä jossain vaiheessa ajamassa, sittenhän tuo selviää. Ainakin kehuivat äänieristystä ja ajo-ominaisuuksia parannetun, eihän ne huonoja ole tähän mennessäkään olleet. Toivottavasti suuntavakavuus on säilynyt, etteivät ole tehneet ”bemareita”.


    Tuota uuden C:n äänieristysta ovat monet mediat moittineet kelvottomaksi. Esimerkiksi Fifth Gearin mukaa tuuli suhisee jo hiljaisilla nopeuksilla (!!!) ja rengasmelu on kuin jostain Polosta.

    http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?lnk=d01&featureid=741&pageid=1754

    Vain 3 tähteä. Lähes kaikilla kilpailijoilla on 4 (159, A4, S60…) tai viisi (3-sarja).

    Laatuvaikutelmassakin sanomista:

    ”You will quite genuinely find a better standard of finish in Ford’s S-Max, C-Max or new Mondeo, all three of these cars providing dashboard mouldings and steering wheels of greater quality.”

    Melkoinen pettymys tuo C kaikenkaikkiaan.

    edit: Ja onhan tuo C kaikesta huolimatta täysin sikamaisesti hinnoiteltu vaikka 3-sarjaan verrattuna, joka on kaikesta päätellen parempi auto. Ehkä jotkut haluavat sitten maksaa sen omaisuuden siitä tähdestä keulalla.

    [Simppa- muokkasi tätä viestiä 30.04.2007 klo 11:03]
    #158149 Ilmoita asiaton viesti

    MMS
    Osallistuja (Participant)

    Kaikki on suhteellista, hintakin. Jos menee kaupaksi, niin kait hinta on kohdallaan. Jos ajelee työsuhdeautolla. niin firmahan päättää hintaluokan josta duunari valitsee kulkineen. Tämä oli ainakin meidän firmassa käytäntö. Näitä kait kuitenkin enemmän menee yrityksille käyttöön. Kannattaa myös muistaa mersun strategia kohderymistä joille myyntiä suunnataan. Mersuhan julkisti sen taannoin.

    #158153 Ilmoita asiaton viesti

    AkiK
    Jäsen

    [quote title=”30.04.2007 klo 10:57 Simppa- kirjoitti”]

    Tuota uuden C:n äänieristysta ovat monet mediat moittineet kelvottomaksi. Esimerkiksi Fifth Gearin mukaa tuuli suhisee jo hiljaisilla nopeuksilla (!!!) ja rengasmelu on kuin jostain Polosta.

    En ole lukenut kylläkään noista manitsemistasi ”monista” muista medioista vastaavaa. Odotan, kun käyn ajamassa auton ja kommentoin sitten. Etukäteen uskallan sanoa, että tuo Polo-vertaus on täysin älytön.

    Rengasmelu on kaikkien nykyautojen ongelma, jonka voi välttää suurelta osin järkevällä rengastuksella. Ainoat ajamani autot joita se ei vaivaa, on Bemarit ja muutamat isot ranskalaiset. Bemarin tasolle en usko C:n yltävän äänieristyksessä, mutta tuskin se Audille ja Volvolle kuitenkaan oleellisesti häviää.

    Laatuvaikutelmassakin sanomista:

    No enpä huomannut liikkeessä käydessäni. Laatuvaikutelma on suurelta osin makuasia, mutta omassa vertailussani en ole havainnut tässä etua olevan kuin ehkä Audilla, joka on parhaiten viimeistelty.

    Melkoinen pettymys tuo C kaikenkaikkiaan.

    Varmasti olet jo sillä ajanut monta päivää kun noin varma olet? Taitaa olla enemmän siitä kiinni tuo mielipide, että keulalla on väärä merkki.

    edit: Ja onhan tuo C kaikesta huolimatta täysin sikamaisesti hinnoiteltu vaikka 3-sarjaan verrattuna, joka on kaikesta päätellen parempi auto.

    Bemarissa on paljon hyviä ominaisuuksia, mutta tähän saakka MB on kahdella osa-alueella omassa vertailussani ollut parempi: ajo-ominaisuuksissa meikäläisillä teillä matka-ajossa sekä mukavuudessa, joka on MB:n parhaita puolia vaikkei se siinä aivan ranskalaisten tasolle ylläkään. Nykyinen vanhentunut Audikin pesee Bemarin viimeistelyssä ja ominaisuuksissa uraisilla teillä, mutta mukavaksi Audia ei MB:n tapaan oikein voi sanoa.

    Hinnoittelun ”sikamaisuus” on suhteellinen juttu. Viimeeksi kun autoa ostaessani vertailin BMW:n ja MB:n hintaa minulle oleellisilla varusteilla, tuli Bemari (320dA Touring) kalliimmaksi kuin Mersu.

    Ehkä jotkut haluavat sitten maksaa sen omaisuuden siitä tähdestä keulalla.

    Oman kokemukseni mukaan autoilun hinnalla ei ole suurta eroa MB-BMW-Audi-Volvo -akselilla. Eri tavalla hinnoiteltu eri asiat, mutta kokonaiskulut on suuret kaikilla. Jos haluat ajaa edullisesti, ei kannata edes katsella autoa Mersuista, Bemuista, Audeista, Volvoista eikä Lexuksista.

    Fordit ym. kun on kaikessa halvempia, tilavampia ja nykyään lähes yhtä hyviäkin.

    [AkiK muokkasi tätä viestiä 30.04.2007 klo 13:26]
    #158159 Ilmoita asiaton viesti

    Simppa-
    Jäsen

    En ole vielä ajanut, istunut vain. Istumisesta jäi mieleen täysin luokattomat jakkarat. Tuo koeajo ei kyllä lupaa hyvää, kun 50 000€ autossa suhisee tuuli! Kehoitan sinua lukemaan tuon koeajon, se nimittäin on todella ammattimaisesti tehty, ja ongelmakohdat eritellään selvästi.

    edit: Se vasta huolestuttavaa olisi, jos se häviäisi A4 Audille. A4 on sitä samaa Polo-tasoa.

    Ja tässä koko lopputiivistelmä lainattuna, eikä mitään osittaisia lauseita:

    ”A more complete car that’s livelier and much better to drive than its predecessor, particularly with the optional Advanced Agility suspension package. That’s an option, as is much of a particularly impressive roster of available equipment that includes a superb voice-controlled infotainment system and a surround-sound stereo. It’s mostly of higher quality too, the cabin more pleasant to sit in now, but serious wind noise and question marks over road noise significantly undermine this car’s luxury ambitions.”

    [Simppa- muokkasi tätä viestiä 30.04.2007 klo 14:09]
    #158161 Ilmoita asiaton viesti

    KonstaKoo
    Jäsen

    Lainaus:
    30.04.2007 klo 13:25 AkiK kirjoitti
    [quote title=”30.04.2007 klo 10:57 Simppa- kirjoitti”]

    Tuota uuden C:n äänieristysta ovat monet mediat moittineet kelvottomaksi. Esimerkiksi Fifth Gearin mukaa tuuli suhisee jo hiljaisilla nopeuksilla (!!!) ja rengasmelu on kuin jostain Polosta.

    En ole lukenut kylläkään noista manitsemistasi ”monista” muista medioista vastaavaa. Odotan, kun käyn ajamassa auton ja kommentoin sitten. Etukäteen uskallan sanoa, että tuo Polo-vertaus on täysin älytön.

    Rengasmelu on kaikkien nykyautojen ongelma, jonka voi välttää suurelta osin järkevällä rengastuksella. Ainoat ajamani autot joita se ei vaivaa, on Bemarit ja muutamat isot ranskalaiset. Bemarin tasolle en usko C:n yltävän äänieristyksessä, mutta tuskin se Audille ja Volvolle kuitenkaan oleellisesti häviää.

    Laatuvaikutelmassakin sanomista:

    No enpä huomannut liikkeessä käydessäni. Laatuvaikutelma on suurelta osin makuasia, mutta omassa vertailussani en ole havainnut tässä etua olevan kuin ehkä Audilla, joka on parhaiten viimeistelty.

    Melkoinen pettymys tuo C kaikenkaikkiaan.

    Varmasti olet jo sillä ajanut monta päivää kun noin varma olet? Taitaa olla enemmän siitä kiinni tuo mielipide, että keulalla on väärä merkki.

    edit: Ja onhan tuo C kaikesta huolimatta täysin sikamaisesti hinnoiteltu vaikka 3-sarjaan verrattuna, joka on kaikesta päätellen parempi auto.

    Bemarissa on paljon hyviä ominaisuuksia, mutta tähän saakka MB on kahdella osa-alueella omassa vertailussani ollut parempi: ajo-ominaisuuksissa meikäläisillä teillä matka-ajossa sekä mukavuudessa, joka on MB:n parhaita puolia vaikkei se siinä aivan ranskalaisten tasolle ylläkään. Nykyinen vanhentunut Audikin pesee Bemarin viimeistelyssä ja ominaisuuksissa uraisilla teillä, mutta mukavaksi Audia ei MB:n tapaan oikein voi sanoa.

    Hinnoittelun ”sikamaisuus” on suhteellinen juttu. Viimeeksi kun autoa ostaessani vertailin BMW:n ja MB:n hintaa minulle oleellisilla varusteilla, tuli Bemari (320dA Touring) kalliimmaksi kuin Mersu.

    Ehkä jotkut haluavat sitten maksaa sen omaisuuden siitä tähdestä keulalla.

    Oman kokemukseni mukaan autoilun hinnalla ei ole suurta eroa MB-BMW-Audi-Volvo -akselilla. Eri tavalla hinnoiteltu eri asiat, mutta kokonaiskulut on suuret kaikilla. Jos haluat ajaa edullisesti, ei kannata edes katsella autoa Mersuista, Bemuista, Audeista, Volvoista eikä Lexuksista.

    Fordit ym. kun on kaikessa halvempia, tilavampia ja nykyään lähes yhtä hyviäkin.


    Käytiin sellainen ”pitkä koeajo” tekemässä oikein koko perheen voimin (no joo, koira piti jättää pois kun farmari tulee vasta joulukuussa). Koeajoauto oli 220 CDI A Elegance. Parin sadan kilometrin kokemukset olivat seuraavat:
    + kivan näköinen
    + moottori ja vaihteisto toimi upeasti yhteen

    – tuuli alkoi suhista jo 60 km/h:n vauhdista alkaen (sivupeilit?)
    – rengasmelu oli yllättävän kova
    – takatilat yllättävän pienet
    – ohjaus ei pikku nopeuksilla palauttanut ”lainkaan” mersun tapaan
    – suuntavakaus ei motarilla ollut sitä mitä olisi odottanut, tuntui kuin auto olisi liikkunut jatkuvasti sivusuunnassa

    Sitten kun summasi ihan perusvarusteet nettilaskurissa niin hoplaa, oltiin 60 Keurossa. Ei minusta niin hyvä ollut mutta toisaalta moni tuon hinnan mersusta varmaan ilomielin maksaa.

    #158166 Ilmoita asiaton viesti

    Simppa-
    Jäsen

    Lainaus:
    30.04.2007 klo 14:48 KonstaKoo kirjoitti
    Käytiin sellainen ”pitkä koeajo” tekemässä oikein koko perheen voimin (no joo, koira piti jättää pois kun farmari tulee vasta joulukuussa). Koeajoauto oli 220 CDI A Elegance. Parin sadan kilometrin kokemukset olivat seuraavat:
    + kivan näköinen
    + moottori ja vaihteisto toimi upeasti yhteen

    – tuuli alkoi suhista jo 60 km/h:n vauhdista alkaen (sivupeilit?)
    – rengasmelu oli yllättävän kova
    – takatilat yllättävän pienet
    – ohjaus ei pikku nopeuksilla palauttanut ”lainkaan” mersun tapaan
    – suuntavakaus ei motarilla ollut sitä mitä olisi odottanut, tuntui kuin auto olisi liikkunut jatkuvasti sivusuunnassa

    Sitten kun summasi ihan perusvarusteet nettilaskurissa niin hoplaa, oltiin 60 Keurossa. Ei minusta niin hyvä ollut mutta toisaalta moni tuon hinnan mersusta varmaan ilomielin maksaa.


    Juuri samat havainnot sinulla kuin FifthGearin kavereilla. Osuit tuulensuhinoissa samaan kuin kyseinen lehti, ne nimittäin mersun insinöörienkin mielestä tulevat peileistä!

    60k€ on kyllä suorastaan sikamainen hinta, kun vertaa joihinkin kilpailijoihin… Esimerkiksi 159 irtoaisi 15 000€ halvemmalla kelpo varustuksella.

    Eipä nyt tule mieleen toista tuon hintaista autoa, jossa tuulensuhinat olisivat suuri ongelma. Jos 60km/h rupeaa tuulet suhisemaan on jotain pielessä.

    [Simppa- muokkasi tätä viestiä 30.04.2007 klo 14:52]
    #158174 Ilmoita asiaton viesti

    AkiK
    Jäsen

    [quote title=”30.04.2007 klo 14:05 Simppa- kirjoitti”]
    En ole vielä ajanut, istunut vain. Istumisesta jäi mieleen täysin luokattomat jakkarat.

    Aika vahvasti kuulostaa asennejutulta, kovin on kärkeviä mielipiteitä. En ota kantaa autoon sen perusteella, että olen sen nähnyt tai siinä istunut. Esim. uusi BMW 5 on ollut auto, joka ei miellyttänyt minua ensi silmäyksellä lainkaan. En edelleenkään täysin pidä sen ulkonäöstä, mutta on se silti paras auto luokassaan niille, jotka sen ominaisuuspainotuksia osaavat arvostaa.

    Penkkejä on monenlaisia, niin on myös makuja niiden suhteen. MB:n peruspenkit eivät varmasti ole kaikkien mielestä hyvät, mutta eivät ole Bemarinkaan tai Volvonkaan. Jostain ihmeestä on keksitty alkaa kehumaan joidenkin tiettyjen autojen penkkejä ikäänkuin ne sopisivat kaikille. Esim. Volvon penkit ovat surkeat pienikokoisemmille naisille ja 3-Bemarin taas niin ahtaat, etteivät isompikokoiset pysty niissä istumaan. Tämän luokan autojen tyypillinen ostaja ei ole Suomessa hoikka alle 30-v mies (vaikka ne näitä yrittävätkin kommentoida suuntaan ja toiseen), vaan enemmänkin vähän varttuneempi kansalainen jonka mitatkaan eivät enää muistuta formulakuskia. Tästä johtuen aika monelle auton oikealle käyttäjälle ne Mersun penkit sattuvat sopimaan paremmin kuin Bemarien ja pikku-Volvojen ”urheilulliset” istuimet.

    No, renkaitahan voi aina käydä potkiskelemassa.

    Tuo koeajo ei kyllä lupaa hyvää, kun 50 000€ autossa suhisee tuuli!

    Jää nähtäväksi miten se suhisee ja mitä desibelimittari siitä näyttää. Mm. V70 on ollut auto, jossa tuuli suhisee tuntuvasti, eikä tuo ole menoa haitannut.

    Kehoitan sinua lukemaan tuon koeajon, se nimittäin on todella ammattimaisesti tehty, ja ongelmakohdat eritellään selvästi.

    Se selviää sitten kun kokeilee autoa täällä niissä olosuhteissa ja niillä renkailla jolla sitä ajetaan. Otan kantaa sitten. Monet englantilaisten kehumat tai haukkumat autot eivät ole näyttäytyneet samaan tapaan meillä, esim. vaikka Accord jota siellä kehuttiin ajettavuudesta, äänettömyydestä ym, ja totuus on kyllä meidän teillämme aika lailla toinen (vaikka itse ko. autolla ajankin).

    Sinä toki olet ennakkoasenteesi jo valinnut, tuolla menetelmällä epäilemättä jokainen koeajosi tuo toivomasi tai etsimäsi ilmiöt esille.

    edit: Se vasta huolestuttavaa olisi, jos se häviäisi A4 Audille. A4 on sitä samaa Polo-tasoa.

    Eli Volvot ja muut häviävät jo Polollekin, koska tuo vanha A4:n ”reppana” on edelleen testien kärkitasoa. Ajo-ominaisuuksiltaan se on edelleen Suomen olosuhteisiin paras tämän luokan auto, kuten talvitestitkin osoittavat. Mukavuuden puutteet ovat sen (ehkä ainoa) ongelma.

    Mitä Mersun tiloihin tulee, niin taitaa tämä uusi olla kuitenkin tilavampi kuin A4 ja ja BMW3. Ei kait näiden ajatuksena ole olla mitään tila-autoja?

    #158179 Ilmoita asiaton viesti

    Simppa-
    Jäsen

    Lainaus:
    04.05.2007 klo 11:11 AkiK kirjoitti
    [quote title=”30.04.2007 klo 14:05 Simppa- kirjoitti”]
    En ole vielä ajanut, istunut vain. Istumisesta jäi mieleen täysin luokattomat jakkarat.

    Aika vahvasti kuulostaa asennejutulta, kovin on kärkeviä mielipiteitä. En ota kantaa autoon sen perusteella, että olen sen nähnyt tai siinä istunut. Esim. uusi BMW 5 on ollut auto, joka ei miellyttänyt minua ensi silmäyksellä lainkaan. En edelleenkään täysin pidä sen ulkonäöstä, mutta on se silti paras auto luokassaan niille, jotka sen ominaisuuspainotuksia osaavat arvostaa.

    Penkkejä on monenlaisia, niin on myös makuja niiden suhteen. MB:n peruspenkit eivät varmasti ole kaikkien mielestä hyvät, mutta eivät ole Bemarinkaan tai Volvonkaan. Jostain ihmeestä on keksitty alkaa kehumaan joidenkin tiettyjen autojen penkkejä ikäänkuin ne sopisivat kaikille. Esim. Volvon penkit ovat surkeat pienikokoisemmille naisille ja 3-Bemarin taas niin ahtaat, etteivät isompikokoiset pysty niissä istumaan. Tämän luokan autojen tyypillinen ostaja ei ole Suomessa hoikka alle 30-v mies (vaikka ne näitä yrittävätkin kommentoida suuntaan ja toiseen), vaan enemmänkin vähän varttuneempi kansalainen jonka mitatkaan eivät enää muistuta formulakuskia. Tästä johtuen aika monelle auton oikealle käyttäjälle ne Mersun penkit sattuvat sopimaan paremmin kuin Bemarien ja pikku-Volvojen ”urheilulliset” istuimet.

    No, renkaitahan voi aina käydä potkiskelemassa.

    Tuo koeajo ei kyllä lupaa hyvää, kun 50 000€ autossa suhisee tuuli!

    Jää nähtäväksi miten se suhisee ja mitä desibelimittari siitä näyttää. Mm. V70 on ollut auto, jossa tuuli suhisee tuntuvasti, eikä tuo ole menoa haitannut.

    Kehoitan sinua lukemaan tuon koeajon, se nimittäin on todella ammattimaisesti tehty, ja ongelmakohdat eritellään selvästi.

    Se selviää sitten kun kokeilee autoa täällä niissä olosuhteissa ja niillä renkailla jolla sitä ajetaan. Otan kantaa sitten. Monet englantilaisten kehumat tai haukkumat autot eivät ole näyttäytyneet samaan tapaan meillä, esim. vaikka Accord jota siellä kehuttiin ajettavuudesta, äänettömyydestä ym, ja totuus on kyllä meidän teillämme aika lailla toinen (vaikka itse ko. autolla ajankin).

    Sinä toki olet ennakkoasenteesi jo valinnut, tuolla menetelmällä epäilemättä jokainen koeajosi tuo toivomasi tai etsimäsi ilmiöt esille.

    edit: Se vasta huolestuttavaa olisi, jos se häviäisi A4 Audille. A4 on sitä samaa Polo-tasoa.

    Eli Volvot ja muut häviävät jo Polollekin, koska tuo vanha A4:n ”reppana” on edelleen testien kärkitasoa. Ajo-ominaisuuksiltaan se on edelleen Suomen olosuhteisiin paras tämän luokan auto, kuten talvitestitkin osoittavat. Mukavuuden puutteet ovat sen (ehkä ainoa) ongelma.

    Mitä Mersun tiloihin tulee, niin taitaa tämä uusi olla kuitenkin tilavampi kuin A4 ja ja BMW3. Ei kait näiden ajatuksena ole olla mitään tila-autoja?


    3-sarjan istuimet eivät kovin kummoiset ole, 5-sarjassa on jo paljon paremmat. C-mersun penkit ovat täysin luokattomat, mutta E;ssä vakiopenkit ovat oikein hyvät. Ei se merkistä johdu. Missä Volvossa on muuten erityisen sporttiset penkit? Ehkä C30, sillä muita en tähän hätään keksi.

    Muuten, kolmen Volvon perusteella varsin pienikokoinen vaimoni pitää Volvojen penkkejä erinomaisina. Myös tämän uuden S80-mallin, jonka penkit ovat kieltämättä menneet hieman takapakkia vanhempaan malliin verrattaessa.

    En kyllä ole V70:ssä mitenkään erityisesti tuulen suhinoita havainnut.
    Et sitten vilkaissutkaan tuota koeajoa? Mielestäni ongelman todellisuudesta kertoo jo se, että mersun insinööritkin myöntävät sen auliisti. Samanlaista se tuuli on briteissäkin. Ja johan tuossa joku oli koeajanutkin C:n, ja sanoi, että tuulet suhisevat jo 60km/h nopeudesta ylöspäin!

    A4 on Polo-tasoa vain äänieristykseltään, joka on täysin kelvoton. Jos valitset tuon vielä 4-sylinterisellä TDI koneella, niin avot, melkoinen mölytoosa on käsissäsi. Ja uskallan väittää, että 159:n ajo-ominaisuudet istuvat Suomeen paremmin kuin tuon Audin.

    [Simppa- muokkasi tätä viestiä 04.05.2007 klo 12:35]
    #158181 Ilmoita asiaton viesti

    Jan79
    Jäsen

    Aika rajua tekstiä tulee.. B) Itse en ole koeajanut tuota uutta C-Meseä mutta jos sisustaa ja koria katselee, jättää se muut saksalaiset sisarmallit kauas taakseen niin laadussa kuin komeudessaan. Nämään taas yllättäen ovat makuasioita mutta Kun autoon istuu, ensivaikutelma yleensä on se oikea.. C-sarjalaiseen kun istuu, ei voi muuta sanoa kuin että WAU!! Audi ja bemari ovat vähän niin kuin NO JOO.. Kaikissa saksalaisissa varustelu on kallista.. karvahattumallin bemari, Audi ja Mercedes ovat lähtövarustelultaan suht samaa tasoa ja olis noista merkeistä mikä tahansa, ylellisiä varusteita haluavalle käy melkoinen pyörre pankkitilillä.. Joku moitti mersua varusteista mutta tasan tarkkaan jos bemariin haluaa samat varusteet, ei baijerilainen halvempaan pysty.. Sikahintaisia yhtä kaikki..

    #158187 Ilmoita asiaton viesti

    kenesis
    Jäsen

    Lainaus:
    04.05.2007 klo 13:00 Jan79 kirjoitti
    Itse en ole koeajanut tuota uutta C-Meseä mutta jos sisustaa ja koria katselee, jättää se muut saksalaiset sisarmallit kauas taakseen niin laadussa kuin komeudessaan. Nämään taas yllättäen ovat makuasioita mutta Kun autoon istuu, ensivaikutelma yleensä on se oikea.. C-sarjalaiseen kun istuu, ei voi muuta sanoa kuin että WAU!!


    Olen täysin eri mieltä, mutta makuasiahan tämä todellakin on.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 127)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.