Etusivu Keskustelu Autot Uudet autot Bmw 120d/ M-B A 200 cdi/ Volvo C30 D5

Tämä aihe sisältää 51 vastaukset, 18 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Jan79 16.06.2007 at 15:54.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 52)
  • Julkaisija

Simppa-
    Jäsen

Itse valitsisin noista Volvon ihan fiilispohjalta. Tosin onhan siinä joukoin isoin kone, ja olisikohan ollut peräti Auto Expressin, jossa se voitti C:n ja A3:men. Mutta nuo testithän ovat vain testejä, ja tuloksia löytyy kumpaankin suuntaan, joten koeajolle mars! A:n tosin unohtaisin kokonaan.

Nyt sitten vaan odotellaan PutPutia haukkumaan Volvoa etuvetoiseksi proomuksi ja muutenkin kelvottomaksi sekä ylistämään bemarin jumalasta seuraavaksi. Näin se menee tällä palstalla.

[Simppa- muokkasi tätä viestiä 16.05.2007 klo 22:27]
    #160392 Ilmoita asiaton viesti

Jan79
    Jäsen

Lainaus:
    16.05.2007 klo 22:22 Simppa- kirjoitti
    Itse valitsisin noista Volvon ihan fiilispohjalta. Tosin onhan siinä joukoin isoin kone, ja olisikohan ollut peräti Auto Expressin, jossa se voitti C:n ja A3:men. Mutta nuo testithän ovat vain testejä, ja tuloksia löytyy kumpaankin suuntaan, joten koeajolle mars! A:n tosin unohtaisin kokonaan.

Nyt sitten vaan odotellaan PutPutia haukkumaan Volvoa etuvetoiseksi proomuksi ja muutenkin kelvottomaksi sekä ylistämään bemarin jumalasta seuraavaksi. Näin se menee tällä palstalla.

Niin.. toivotaan asiallisia vastauksia =) Itse pidän C30:sen ulkonäöstä suuresti ja testeissä pärjännyt hyvin.. ja Volvon diesel kyllä mielestäni kestää vertailun minkä tahansa rinnalla.. Joillekin ehkä yllätyksenä, pidän myös 1- bmw:n ulkonäöstä.. ihan karvahattumallina bemarissa ei niin kiinnostava kojelauta mutta jos esim. puhutaan muuttoautomahdollisuudesta.. tuskin tulisi mikään karvahattumalli :whistle: Mitä nyt kuvia olen nähnyt uudesta Ykkösestä, näyttää hyvältä.. ulkoa Ykkönen on vieläpä urheilullinen.. Itse en ainakaan suoralta kädeltä hylkää A-mersua, ulkonäkö miellyttää ja sisältä todella hyvännäköinen. Verrattuna sekä Volvoon että bemariin, kylläkin heikkotehoisin..

#160396 Ilmoita asiaton viesti

Rampe2
    Jäsen

Nyt täytyy sanoa Putputin uhallakin että valitseisin Bemarin! Jotenkin olen tykästynyt 1-sarjalaisen ulkonäköön. Ilmeisesti se on niin ruma, että on jo komea. C30:n ideaa en ole ymmärtänyt alun alkaenkaan. V50 on taas ihan auto ainakin meikäläisen tarpeisiin.

#160400 Ilmoita asiaton viesti

Mannni
    Jäsen
    #160406 Ilmoita asiaton viesti

vernon vili
    Jäsen

Minun ei tarvitse miettiä yhtään noista vaihtoehdoista. Se on Volvo. Juuri C30 malli on mielestäni hieno ja siinä on jotain omaa, toisin kuin vaikkapa uudessa kasikymppisessä.

[vernon vili muokkasi tätä viestiä 17.05.2007 klo 12:21]
    #160409 Ilmoita asiaton viesti

Mannni
    Jäsen

BMW 120dA:n rinnalle voisi laittaa Mersulta myös B200CDiA:n ja Volvolta V50D5A:n. Audi A3 SportBack 2.OTDI S-tronic kuulunee vielä samaan ”luokkaan”

#160416 Ilmoita asiaton viesti

olmi
    Jäsen

Minun subjektiivisen rehellinen mielipiteeni on että BMW on ainoa noista jolla kehtaisin ajaa.

Mercedeksellä ja Volvolla on mukavia auton näköisiä automalleja, mutta A-sarja ja C30 eivät kuulu niihin.

#160419 Ilmoita asiaton viesti

petos
    Jäsen

Lainaus:
    17.05.2007 klo 00:19 olmi kirjoitti
    Minun subjektiivisen rehellinen mielipiteeni on että BMW on ainoa noista jolla kehtaisin ajaa.

Mercedeksellä ja Volvolla on mukavia auton näköisiä automalleja, mutta A-sarja ja C30 eivät kuulu niihin.

aika samoilla linjoilla. eivät ole tarpeeksi miehisiä makuuni, mutta jos pitäisi valita joku niin bemari :saint:

#160424 Ilmoita asiaton viesti

Tuota
    Jäsen

Lainaus:
    17.05.2007 klo 00:19 olmi kirjoitti

Täsmälleen.

Mersu menisi myös läpi, mutta B-sarjalaisena.

#160430 Ilmoita asiaton viesti

MMS
    Osallistuja (Participant)

Tjaa,, itselläni on näköjään senverran kapea-alainen näkemys, että yksikään näistä ei minulle kelpaisi.

#160434 Ilmoita asiaton viesti

Simppa-
    Jäsen

Minun mielestäni C30 taas on hävyttömän hyvän näköinen, ja 1-sarja näyttää lähinnä lihotetulta syöttöporsaalta. Toki bemarikin on varmaan autona erinomainen, mutta se ulkonäkö ei iske, ja onhan se aika kalliskin.

A ei jotenkin vaan toimi meikäläisen kohdalla. Se näyttää lähinnä Vitolta pienoiskoossa, eivätkä sen ominaisuudetkaan ole käsittääkseni herättäneet suuria ”hurraa” huutoja. Toki jos A:sta tykkäät, niin otat sen.

Mielestäni ehdottomasti mielummin C30 kuin V50, jos ei tarvitse tilaa. C30 on parempi ajaakin, ja paljon paremman näköinen.

Sitten ässä hihasta:
    Miten olisi Mini Cooper S? Meillä on Mini, tosin vain Cooper, mutta sekin on mielettömän kiva peli ajaa. Minin ratissa tosiaankin tuntuu, kuin suhaisi mikroautolla. Cooper S myös kulkee ihan mukavasti, sillä 170hv tarjoaa aikamoiset kyydit tuollaisessa koirankopissa.

#160439 Ilmoita asiaton viesti

mhj
    Osallistuja (Participant)

Onko näissä autoissa yhdessäkään hiukkassuodatin?

#160444 Ilmoita asiaton viesti

Jan79
    Jäsen

Lainaus:
    16.05.2007 klo 23:24 Rampe2 kirjoitti
    Nyt täytyy sanoa Putputin uhallakin että valitseisin Bemarin! Jotenkin olen tykästynyt 1-sarjalaisen ulkonäköön. Ilmeisesti se on niin ruma, että on jo komea. C30:n ideaa en ole ymmärtänyt alun alkaenkaan. V50 on taas ihan auto ainakin meikäläisen tarpeisiin.

Niin.. kait se C30 menee siinä missä A-mersu ja Bemarin Ykkönenkin.. Itsellä kun ei ole lapsia eikä koiria ja jos tosiaan tulisi mahdollisuus hankkia tuollainen ”edullisemmin” niin kyllä haluaisin..

Mulla nuo kaikki kolme ovat aika samalla lähtöviivalla.. Volvosta pidän joka mielessä mikä nyt varmasti ei tullut yllätyksenä.. A-mallista minulla on hyviä kokemuksia, ja sitten tuo bemarin pikku Ykkönen on mielestäni komea peli..

#160449 Ilmoita asiaton viesti

Jan79
    Jäsen

Lainaus:
    17.05.2007 klo 00:03 Mannni kirjoitti
    BMW 120dA:n rinnalle voisi laittaa Mersulta myös B200CDiA:n ja Volvolta V50D5A:n. Audi A3 SportBack 2.OTDI S-tronic kuulunee vielä samaan ”luokkaan”

Niin.. Taitavat nuo B-mersu sekä V50:nen mennä tilojensa puolesta isompaan luokkaan.. Tämä on vaan minun mielipide mutta jos verrataan A- ja B-mersua.. A-malli on hyvännäköinen auto kun taas B-malli ei jotenkin istu ainakaan minun silmään.. Tuo Audi taas ei ainakaan minua kiinnosta oikein millään asteella..

#160456 Ilmoita asiaton viesti

Jan79
    Jäsen

Lainaus:
    17.05.2007 klo 11:00 Simppa- kirjoitti
    Minun mielestäni C30 taas on hävyttömän hyvän näköinen, ja 1-sarja näyttää lähinnä lihotetulta syöttöporsaalta. Toki bemarikin on varmaan autona erinomainen, mutta se ulkonäkö ei iske, ja onhan se aika kalliskin.

A ei jotenkin vaan toimi meikäläisen kohdalla. Se näyttää lähinnä Vitolta pienoiskoossa, eivätkä sen ominaisuudetkaan ole käsittääkseni herättäneet suuria ”hurraa” huutoja. Toki jos A:sta tykkäät, niin otat sen.

Mielestäni ehdottomasti mielummin C30 kuin V50, jos ei tarvitse tilaa. C30 on parempi ajaakin, ja paljon paremman näköinen.

Sitten ässä hihasta:

Miten olisi Mini Cooper S? Meillä on Mini, tosin vain Cooper, mutta sekin on mielettömän kiva peli ajaa. Minin ratissa tosiaankin tuntuu, kuin suhaisi mikroautolla. Cooper S myös kulkee ihan mukavasti, sillä 170hv tarjoaa aikamoiset kyydit tuollaisessa koirankopissa.

Niin, makuasioista taitaa olla turha kiistellä =) Itse pidän 1-bemarin ulkonäöstä.. tosin Volvo on kyllä syötävän hyvännäköinen myös..

No joo, tuo Mini Cooper S voisi olla yksi vaihtoehto myös.. Tuntuu vain että jos Miniä vertaa ihan mihin tahansa noihin kolmeen edellä mainittuun, Mini taitaa olla epäkäytännöllisin? Mini on yllättävän heikkoa palautetta saanut testeissä? Voin olla väärässä, en ole Miniin oikein tutustunut.. sisällä olen kyllä istunut, siihen jää kokemukset =)

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 52)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.