Etusivu Keskustelu Autot Uudet autot Mercedes ohittaa Audin myynnissä viimeistään 2015 ehkä jo 2014

Tämä aihe sisältää 32 vastaukset, 16 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  AkiK 03.09.2014 at 23:59.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #199541 Ilmoita asiaton viesti

    Voisitko Julle nyt yrittää kirjoitella vain yhdellä nimimerkillä. Tuo muiden nimimerkkien kopioiminen on naurettavaa.

    Ja minä muuten totesin jo kuukausia sitten, että kiitos erittäin onnistuneelta vaikuttavan tulevan C sarjan, Mersu saattaa hyvinkin ohittaa Audin jo vuonna 2014. Riippunee lähinnä siitä, paljonko Mersu pystyy autoja toimittamaan. Saattaapi olla Bemarinkin asema uhattuna, koska Bemariltakaan ei tietääkseni tänä vuonna ole tulossa myynnillisesti suuria uutuuksia. Tosin tilanne muuttunee uudelleen, kunhan Audi esittelee uuden A4:n, sekä siihen pohjautuvat muut mallit, kuten A5 ja Q5. Näin ainakin "perinteisillä" markkina-alueilla. Paljon tietysti riippuu myös siitä, paljonko Kiina ja muut suuret uudemmat markkinat kasvattavat kokonaiskysyntää ja miten tämä kysyntä jakautuu eri merkkien kesken.

    #199543 Ilmoita asiaton viesti

    Heinz-Guido
    Osallistuja (Participant)

    Audi aikoo kaataa BMW:n. Audi investoi tähän tarkoitukseen 22 miljardia euroa. Audin mallimäärä kohoaa 49:stä 60:een.

    Onnittelut Audille. Etukäteen.

    http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/12/27/audi-aikoo-kaataa-bmwn-22-miljardin-investoinnit/201317859/304

    #199548 Ilmoita asiaton viesti

    Heinz-Guido:

    Audi aikoo kaataa BMW:n. Audi investoi tähän tarkoitukseen 22 miljardia euroa. Audin mallimäärä kohoaa 49:stä 60:een.

    Onnittelut Audille. Etukäteen.

    http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/12/27/audi-aikoo-kaataa-bmwn-22-miljardin-investoinnit/201317859/304

    Hauskinta siinä on se että vasta nyt Audi investoi vuosi tasolla lähes yhtä paljon kuin Mersu ja Bemari.

    #199551 Ilmoita asiaton viesti

    Ajattelija2013:

    Voisitko Julle nyt yrittää kirjoitella vain yhdellä nimimerkillä. Tuo muiden nimimerkkien kopioiminen on naurettavaa.

    Ja minä muuten totesin jo kuukausia sitten, että kiitos erittäin onnistuneelta vaikuttavan tulevan C sarjan, Mersu saattaa hyvinkin ohittaa Audin jo vuonna 2014. Riippunee lähinnä siitä, paljonko Mersu pystyy autoja toimittamaan. Saattaapi olla Bemarinkin asema uhattuna, koska Bemariltakaan ei tietääkseni tänä vuonna ole tulossa myynnillisesti suuria uutuuksia. Tosin tilanne muuttunee uudelleen, kunhan Audi esittelee uuden A4:n, sekä siihen pohjautuvat muut mallit, kuten A5 ja Q5. Näin ainakin "perinteisillä" markkina-alueilla. Paljon tietysti riippuu myös siitä, paljonko Kiina ja muut suuret uudemmat markkinat kasvattavat kokonaiskysyntää ja miten tämä kysyntä jakautuu eri merkkien kesken.

    Paljonhan sinä sanot. Sanoithan sinä vuosi sitten että Audi on ykkönen myynnissä 2013 eikä ollu lähelläkään.

    #199557 Ilmoita asiaton viesti

    Ajattelija2014:

    Ajattelija2013:

    Voisitko Julle nyt yrittää kirjoitella vain yhdellä nimimerkillä. Tuo muiden nimimerkkien kopioiminen on naurettavaa.

    Ja minä muuten totesin jo kuukausia sitten, että kiitos erittäin onnistuneelta vaikuttavan tulevan C sarjan, Mersu saattaa hyvinkin ohittaa Audin jo vuonna 2014. Riippunee lähinnä siitä, paljonko Mersu pystyy autoja toimittamaan. Saattaapi olla Bemarinkin asema uhattuna, koska Bemariltakaan ei tietääkseni tänä vuonna ole tulossa myynnillisesti suuria uutuuksia. Tosin tilanne muuttunee uudelleen, kunhan Audi esittelee uuden A4:n, sekä siihen pohjautuvat muut mallit, kuten A5 ja Q5. Näin ainakin "perinteisillä" markkina-alueilla. Paljon tietysti riippuu myös siitä, paljonko Kiina ja muut suuret uudemmat markkinat kasvattavat kokonaiskysyntää ja miten tämä kysyntä jakautuu eri merkkien kesken.

    Paljonhan sinä sanot. Sanoithan sinä vuosi sitten että Audi on ykkönen myynnissä 2013 eikä ollu lähelläkään.

    Koskaan en ole noin sanonut. Audin edustaja totesi, että se saattaa olla mahdollista ja minä tämän toin jossain esille. Mutta Suomen osalta olin täysin oikeassa ja sinä Julle totaalisen väärässä.

    PS: Mitä saat irti tuosta nimimerkin kopioimisesta. Kaikki tietävät kuka olet.

    #199561 Ilmoita asiaton viesti

    Heinzman
    Jäsen

    Heinz-Guido:

    Audi aikoo kaataa BMW:n. Audi investoi tähän tarkoitukseen 22 miljardia euroa. Audin mallimäärä kohoaa 49:stä 60:een.

    Onnittelut Audille. Etukäteen.

    http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/12/27/audi-aikoo-kaataa-bmwn-22-miljardin-investoinnit/201317859/304

    Hurjia summia! VW aikoo ottaa maailman 1-paikan ja investoi 85mrd tai 102mrd (jos mukana Kiina-investoinnit) seuraavan 5v. aikana tuotekehitykseen ja tuotantoon. Tämä on siis 2x Suomen valtion vuosibudjetti. Varmaa on ettei Mersu tai Bemari jää sivusta katselemaan Audin ja VW:een touhuja. Voi olla että kilpailu kiristyy ja ostaja hyötyy vielä suuresti!

    #199563 Ilmoita asiaton viesti

    Heinzman:

    Heinz-Guido:

    Audi aikoo kaataa BMW:n. Audi investoi tähän tarkoitukseen 22 miljardia euroa. Audin mallimäärä kohoaa 49:stä 60:een.

    Onnittelut Audille. Etukäteen.

    http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/12/27/audi-aikoo-kaataa-bmwn-22-miljardin-investoinnit/201317859/304

    Hurjia summia! VW aikoo ottaa maailman 1-paikan ja investoi 85mrd tai102mrd (jos mukana Kiina-investoinnit) seuraavan 5v. aikana tuotekehitykseen ja tuotantoon. Tämä on siis 2x Suomen valtion vuosibudjetti. Varmaa on ettei Mersu tai Bemari jää sivusta katselemaan Audin ja VW:een touhuja. Voi olla että kilpailu kiristyy ja ostaja hyötyy vielä suuresti!

    Audilla on se etu, että takana on VW. Nappulaa siis riittänee tuotekehittelyyn, jos vain haluja on investointeihin.

    #199566 Ilmoita asiaton viesti

    Weša
    Jäsen

    Ajattelija2013:

    Heinzman:

    Heinz-Guido:

    Audi aikoo kaataa BMW:n. Audi investoi tähän tarkoitukseen 22 miljardia euroa. Audin mallimäärä kohoaa 49:stä 60:een.

    Onnittelut Audille. Etukäteen.

    http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/12/27/audi-aikoo-kaataa-bmwn-22-miljardin-investoinnit/201317859/304

    Hurjia summia! VW aikoo ottaa maailman 1-paikan ja investoi 85mrd tai102mrd (jos mukana Kiina-investoinnit) seuraavan 5v. aikana tuotekehitykseen ja tuotantoon. Tämä on siis 2x Suomen valtion vuosibudjetti. Varmaa on ettei Mersu tai Bemari jää sivusta katselemaan Audin ja VW:een touhuja. Voi olla että kilpailu kiristyy ja ostaja hyötyy vielä suuresti!

    Audilla on se etu, että takana on VW. Nappulaa siis riittänee tuotekehittelyyn, jos vain haluja on investointeihin.

    DSG ja TSFI on hyvä osoitus siitä kun on nappulaa takana mitä osaavissa käsissä sillä saa aikaan. :laugh::laugh::laugh:

    #199568 Ilmoita asiaton viesti

    Weša:

    Ajattelija2013:

    Heinzman:

    Heinz-Guido:

    Audi aikoo kaataa BMW:n. Audi investoi tähän tarkoitukseen 22 miljardia euroa. Audin mallimäärä kohoaa 49:stä 60:een.

    Onnittelut Audille. Etukäteen.

    http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/12/27/audi-aikoo-kaataa-bmwn-22-miljardin-investoinnit/201317859/304

    Hurjia summia! VW aikoo ottaa maailman 1-paikan ja investoi 85mrd tai102mrd (jos mukana Kiina-investoinnit) seuraavan 5v. aikana tuotekehitykseen ja tuotantoon. Tämä on siis 2x Suomen valtion vuosibudjetti. Varmaa on ettei Mersu tai Bemari jää sivusta katselemaan Audin ja VW:een touhuja. Voi olla että kilpailu kiristyy ja ostaja hyötyy vielä suuresti!

    Audilla on se etu, että takana on VW. Nappulaa siis riittänee tuotekehittelyyn, jos vain haluja on investointeihin.

    DSG ja TSFI on hyvä osoitus siitä kun on nappulaa takana mitä osaavissa käsissä sillä saa aikaan. :laugh::laugh::laugh:

    Keskustelisit Julle nyt edes yhden otsikon alla samalla nimimerkillä. Tai kerro nyt, mitä hyödyt tuosta jatkuvasta nimimerkin vaihtamisesta ja muiden nimimerkkien kopioimisesta.

    Myös esimerkiksi Bugatti Veyron on esimerkki siitä, mitä voidaan tehdä, kun on rahaa.

    #199570 Ilmoita asiaton viesti

    Ajattelija2013:

    Myös esimerkiksi Bugatti Veyron on esimerkki siitä, mitä voidaan tehdä, kun on rahaa.

    Bugatti Veyron on esimerkki siitä, mitä voidaan tehdä,

    kun halutaan menettää rahaa:

    http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/10/14/miksi-kauppa-ei-kaynyt-nama-automallit-tekivat-miljarditappiot/201314291/304

    #199572 Ilmoita asiaton viesti

    peltilehmä69:

    Ajattelija2013:

    Myös esimerkiksi Bugatti Veyron on esimerkki siitä, mitä voidaan tehdä, kun on rahaa.

    Bugatti Veyron on esimerkki siitä, mitä voidaan tehdä,

    kun halutaan menettää rahaa:

    http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/10/14/miksi-kauppa-ei-kaynyt-nama-automallit-tekivat-miljarditappiot/201314291/304

    Nimenomaan. Tuskin VW koskaan kuvittelikaan Bugattilla voitolle pääsevänsä, jos pelkkä kyseisen auton myynti huomioidaan. Mutta tuollaista temppua ei voi tehdä, jos ei ole rahaa.

    #199578 Ilmoita asiaton viesti

    bmw 70kW
    Jäsen

    Johan se on ollut alusta lähtien selvää ja sitä on toitotettu joka tuutista että veyron on insinöörien taidonnäyte, eikä sillä aiotakkaan tehdä voittoa.

    Kaikki ei vain sitä ymmärrä vielä kymmenen vuoden jälkeenkään.

    #199581 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest
    Jäsen

    Paljon on palanut rahaa ja tappiota tullut, mutta onko se kuitenkaan ollut sen kaiken arvoista ehkä ehkä ei. Tämä ei veljet ole sitten provo joten ottakaa ihan rauhallisesti.

    https://www.youtube.com/watch?v=boOnygO-ZWc

    #199583 Ilmoita asiaton viesti

    Mp–autoilija
    Osallistuja (Participant)

    Tuo tracktestin uusin video kuvaa vaan, että miten raju on moottoripyörien teho/painosuhde. Vaikka Bugatti Veyronin tosin pitäisi voittaa kiihdytyksessä BMW S1000RR, jos ilmoitettuihin kiihtyvyyksiin voisi luottaa. Bugatti 2,5 sek 0-100 km/h ja BMW S1000RR 3,1 sek. Tuossa BMW:ssä on max teho ja vääntö aikamoisen korkeilla kierroksilla, joten nopeampiakin moottoripyöriä on paikaltaan lähtiessä.

    Omani on isohko matkapyörä ja sekin on saatu Motorrad -lehdessä kiihtymään 3,4 sek 0-100 km/h. Mukava joskus kääntää kahvasta ja jättää autot kuin seisomaan. Omaanikin vastaan pitää siis olla aika tehokas urheiluauto, että pärjää.

    Teknarissa oli Audi RS6 vastaan poliisi-moottoripyörä. Audin ratissa oli Markku Alen ja ottivat kaksi lähtöä. Ekassa Audi jäi heti kauas taakse, mutta toisessa Audi voitti täpärästi ja ehkä poliisi siinä vähän myöhästyi lähdössä. Poliisin moottoripyöränä oli 1000 cc Yamaha, 150 hv, joka oli jo käytöstä poistettu ja enää vain harjoituskäytössä.

    Video löytyy tästä jaksosta noin 18 min kohdalta:

    http://www.mtvkatsomo.fi/?progId=251594

    #199587 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest:

    Paljon on palanut rahaa ja tappiota tullut, mutta onko se kuitenkaan ollut sen kaiken arvoista ehkä ehkä ei. Tämä ei veljet ole sitten provo joten ottakaa ihan rauhallisesti.

    https://www.youtube.com/watch?v=boOnygO-ZWc

    Se kertoo aika paljon, että melko painava auto pärjää huipputehokkaalle moottoripyörälle. Suuremmilla nopeuksilla Bugatti menisi ohi reippaasti ja sehän itseasiassa onkin Bugattin pointti. Ei siitä tehty mahdollisimman kevyttä, vaan tehtiin auto, jolla voi ajaa yli 400 km/h ja silti se on käsittääkseni melko mukavakin. Tämä video kertoo myös jotain Bugattin järjettömästä suorituskyvystä, kuskihan nukahti aluksi rattiin, mutta meni silti heittämällä ohi.

    http://m.youtube.com/watch?v=VEL5ABddZ0k

    Ja tässä vielä vastassa toinen todellinen "hyperauto", eli Pagani Zonda.

    http://m.youtube.com/watch?v=zyC3CWDlEzY

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 33)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.