Etusivu Keskustelu Autot Uudet autot Uusi BMW 5-sarja G30

Tämä aihe sisältää 1,219 vastaukset, 39 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  740 GLE 16.04.2018 at 19:49.

Esillä 15 viestiä, 721 - 735 (kaikkiaan 1,220)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #790506 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja

    No ei todellakaan miellytä ennen kuin ne kamalat munuaiset häviää maskista ja sedaniin tulee jotain oikeasti uutta muotoilua.

    #790511 Ilmoita asiaton viesti

    kello68
    Osallistuja

    Tracktest, linkaamasi M5 on kyllä hienosti viimeistelty ja tuon tyyppiseen autoon kuin nenä päähän mutta miksi värimaailma on harmaan sävyjä 🙁

    Tämä värien ja ylipäänsä sisustan tylsyydet ei ole mikään saksan premiumien yksinoikeus. Kyllä se sama yksinuottisuus osataan kaikilla mantereilla.

    Tässä on aika kiva väri väri penkeissä http://www.zercustoms.com/news/images/Audi/Audi-A7-4.jpg

    ja tässä on liki täydellinen muuten mutta penkkien väri ehkä vähän liian punertava https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/7e/5e/f9/7e5ef9d023c466ec24ba14bb17b78d0a.jpg

    Tässä jälkimmäisessä on selvästi yritystä sekä muotoilussa että väreissä vaikka kojelauta ja verhoilu penkkejä lukuunottamatta onkin jätetty tylsän mustaksi.

    Näissäkin vaan pelkästä värimaailmasta saa maksaa 4-8ke mikä tuntuu järjettömältä hinnalta väristä.
    Ehkä se musta harmaa on ne eniten myydyt sisusvärit koska saksassa nyt vaan ostetaan harmaansävyisiä tavaroita. Ja kun sisusta on joko musta tai harmaa, ei tarvi vaivata päätään valinnalla 🙂

    #810868 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest
    Osallistuja

    New BMW M5 2018 review!

    #810871 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja

    #810924 Ilmoita asiaton viesti

    NHB
    Osallistuja

    Audin 3-vyöhykeilmastoinnin näyttöpaneeli on surkea kun ilman koskematta ei näe millä nopeudella puhallin juuri nyt veivaa.

    Miksi puhaltimen nopeutta ylipäätään olisi syytä nähdä? Sehän vaihteleekin tarpeen mukaan.

    Lyhyt vertailu radioista kertoi samaa kuin aiemminkin. Peruskaiuttimet on kuraa mutta BMWn kura on selvästi audia parempaa. Sanoisin jopa siedettävää. Toki rahalla saa mutta kun tavan mukaan liikkeillä ei ole edes esittelymalleissa muuta kuin perusäänentoisto niin aika paha uskaltaa pistää 3ke sokkona tuohon.

    Saksalaisten Premiumeiden huonoin ominaisuus on tuo: lisävarustelistan äärimmilleen viritetty kate. Vakiokajareiksi esimerkiksi laitetaan täyttä kuraa, jotta voidaan periä satumaisia katteita hieman vähemmän kuraa olevista kajareista.

    Mihin niitä suunnattavia vetoventtiileitä oikein tarvitaan? Talvella ei varmasti kukaan suuntaa kuuma ailmaa kehoon, eikä sen puoleen kesällä kylmää puhallusta.

    Itse suuntaa kehoon kuumaa ja kylmää aina tarvittaessa eli silloin, kun tekee mieli jääähdytellä tai lämmitellä tehokkaasti. Enemmän varmasti tuota tulee tehtyä kesällä kuumissaan.

    Tracktest, linkaamasi M5 on kyllä hienosti viimeistelty ja tuon tyyppiseen autoon kuin nenä päähän mutta miksi värimaailma on harmaan sävyjä

    Aika vaaleahan tuo on, juuri niin kuin pitääkin olla. Itse käyttäisi valkoista kuuvaamaan tuota väriä harmauden sijaan. Itse pidän noita iän ikuisia ruskeita penkkejä huomattavasti valkoisia tylsempinä.

    New BMW M5 2018 review!

    Se sutii. Jee jee.

    #811192 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest
    Osallistuja

    TM-ajettua: BMW M5 – Melkein superauto.

    TM-ajettua: BMW M5 – Melkein superauto

    #811201 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja

    Mihin käyttöön melkein superautoa tarvitaan????

    #811236 Ilmoita asiaton viesti

    WhatCar
    Osallistuja

    ”Mihin käyttöön melkein superautoa tarvitaan????”

    Taitaapi olla kateellisen juttuja? Itselle kyllä kelpaisi tuollainen insinööritaidon äärimmäinen huippunäyttö.

    #811249 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest
    Osallistuja

    WhatCar juuri näin. Tämä on todellakin huippunäyte BMW:n insinöörien M-osaston osaamisesta ja mikä parasta tämä melkein superauto on paljon monikäyttöisempi, kuin perinteinen superauto. Nautiskeluväline jolla saadaan nelivedon myötä kaikki hevosvoimat ja vääntö välitettyä tiehen. Tämä takaa jo omituisesti nauravan (videolla) toimittajankin onnistuvan kiihdytyksessä alle valmistajan ilmoittaman kiihtyvyyden 3,4 s päästessään 3,1 sekuntiin 0-100 km/h. Tarvittaessa M5:lla pääsee nauttimaan myös pelkästään takavetoon vannovat joten tämä ei jätä ketään kylmäksi vaan nautinto on taattu jokaiselle.

    Tekniikka

    Moottori: bensiinikäyttöinen ahdettu V8-moottori edessä pitkittäin; iskutilavuus 4 395 cm3, teho 441 kW (600 hv)/5 600–6 700 r/min, vääntömomentti 750 Nm/1 800–5 600 r/min; neljä sylinterikansiin sijoitettua nokka-akselia, neljä venttiiliä sylinteriä kohden, kaksi turboahdinta

    Voimansiirto: neliveto, kahdeksanvaihteinen automaattivaihteisto

    Alusta: edessä kolmiomaisesti sijoitetut erilliset alatukivarret, kolmiomaiset ylätukivarret, olka-akseli, kierrejouset, kallistuksenvaimennin; takana monivarsituenta, kierrejouset, kallistuksenvaimennin; edessä ja takana jäähdytetyt levyjarrut; sähkömekaaninen ohjaustehostin

    Mitat: pituus 4,965 m, leveys 1,903 m, korkeus 1,473 m, akseliväli 2,982 m, raideleveys edessä 1,626 m ja takana 1,595 m; omamassa 1 930 kg, kokonaismassa 2 440 kg; renkaat edessä 275/40 ZR19 ja takana 285/40 ZR19

    Suoritusarvot: huippunopeus 250 km/h tai 305 km/h, kiihtyvyys 0–100 km/h 3,4 s; EU-kulutus (yhd.) 10,5 l/100km, CO2-päästö 241 g/km

    Hinta: 187 256 €

    Autoetu: käyttö 2 675 €/kk, vapaa 2 825 €/kk

    #811262 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja

    Todella tärkeitä ominaisuuksia Suomen liikenteessä nopeusalue 30-100 km/h talvella, ja matala alusta on kuin luotu Suomen teille.

    Nuo kateuspuheet paljastaakin kaiken teidän lapsellisesta asenteesta autoihin.

    #811267 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest
    Osallistuja

    Palstan pahimman trollin (Quu) oma kommentti 10.12.2017, 15:29 ”740GLE:n kannanotoista kuitenkin kuulastaa kateus naapurin uutta autoa kohtaan.
    Jospa se naapuri onkin ostanut uutena ostetun autonsa käteisellä, kun tykkää uudesta viimeisimmästä tekniikasta yleensäkin, myös kodin elektroniikka.”

    #811274 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja

    Juuri näin ei siitä normikansalainen ole edes kiinnostunut ostaako naapuri uuden tai käytetyn auton käteisellä tai velaksi.
    Minäkin ajoin vuosikymmeniä hankintahinnaltaan kalliitakin työsuhdeautoja maksamalla vain vapaan autoedun verotusarvon.
    Täytyisi olla aika pölvästi jos laittaisi itsensä velkavankeuteen tuollaisen bmw ämmän kaltaisen leikkikalun takia ja vielä motiivina saada naapuri kateelliseksi.

    #811292 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest
    Osallistuja

    Tuostahan trolli juurikin itse vaahtoaa lähes jokaisessa ketjussa. Huomaa ettet ymmärrä näiden autojen ostajista hölkäsen pöläystä oli sitten kyseessä uusi tai käytetty.

    #811322 Ilmoita asiaton viesti

    Quu.
    Osallistuja

    Rauhoitu nyt tämänhän pitäisi olla vapaa keskustelupalsta autoista myös eriäville mielipiteille bmw:n käyttötarkoituksista.

    Teidän teorian mukaan olette erittäin kateellisia Volvon omistajia kohtaan.

    On se trolli aika pölvästi, kun ei ymmärrä bmw ämmän käyttöarvoa edes työsuhdeautona Suomen liikenteessä. (en kyllä ymmärrä minäkään)

    #811328 Ilmoita asiaton viesti

    tracktest
    Osallistuja

    Esität syytöksiä joille ei ole mitään perusteita. Jatkamalla tuota räksytystä teet vain itsestäsi täysin naurunalaisen. Ota vinkistä vaarin ja vaikene.

Esillä 15 viestiä, 721 - 735 (kaikkiaan 1,220)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.