Etusivu Keskustelu Autot Autotekniikka VW päästökorjaus 1.6 TDI : huijaustako?

Tämä aihe sisältää 31 vastaukset, 10 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  perussuomalainen 09.06.2018 at 11:44.

Esillä 2 viestiä, 31 - 32 (kaikkiaan 32)
  • Julkaisija
    Viestit
  • #857192 Ilmoita asiaton viesti

    NHB
    Osallistuja
    Vielä kun saataisiin se ensimmäinen asia mistä en nyt sinun mukaasi ymmärrä mitään?
    

    Taaskaan et ymmärrä edes sitä, mistä puhutaan.

    Kuinkahan ’pieni’ tuo moottorin kuorma on kaupunkiajossa jossa lähdetään valoista renkaat vikisten ja lappu lattiassa?
    

    Hyvin harvinaista tuollainen Suomessa on. En edes muista milloin olisin viimeksi Suomessa kuullut renkaiden vikisevän valoista lähdetttäessä. Jos joku kuitenkin noin lähtee, niin kiihdyttäminen jää varsin lyhytaikaiseksi. Suurissa nopeuksissa kiihdyttäminen on paljon suurempi kuorma moottorille.

    Ja kuinka hyvin SCR-katti toimii kaupunkiliikenteessä, jossa kiihdytellään putket punaisina valoista toisiin? Vai vaatiiko järjestelmä useamman minuutin tasaisen ajon vakkari päällä ennenkuin AdBluen annostelu on säädetty kohdalleen?
    

    EURO 6:n mukaisissakin dieseleissä on toinen toistaan enemmän tilanteita, joissa puhdistus sammutetaan. Jotku eivät taida käsittelyä edes laboratorion ulkopuolella käynnistää oikein missään tilanteessa. Kun noita päästöjä on mitattu, niin lähes poikkeuksetta moottoritiellä NOx-päästöt ovat suurimmillaan, vaikka siellä kuorma on tasaista.

    #857418 Ilmoita asiaton viesti

    perussuomalainen
    Osallistuja

    NHB:

    ei tuo psykoottinen jankutus enää ole kovin uskottavaa hokea vain ”taaskaan et ymmärrä”

    2. kerta: ”saisinko nyt sen ensimmäisen asian mistä en ymmärrä?” Tuo jatkuva narsistinen manipulointi ja suggestio ei nyt vain oikein toimi.

Esillä 2 viestiä, 31 - 32 (kaikkiaan 32)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.