Sekä BMW Isettan että 600:n jujuna oli keula, joka toimi edessä istuvien ovena. Siitä Eagle on luopunut ja tyytyy sähköautossaan aivan tavallisiin oviin, kertoo CarNewsChina.

BMW:n Isettassa ei ollut takaovia, jotka tekivät 600-mallin takaistuimelle pääsystä helppoa. Muilta osin Eagle EG6330K on pyöreine etuvaloineen hyvin paljon esikuvansa näköinen.

Yhteistä on myös vaatimattomasti varusteltu hyvin spartalainen kojelauta. Uusia nykyajan ”hömpötyksiä” kiinalaiskopiossa ovat ilmastointilaite ja MP3-soitin, joista ensimmäisestä ei 1950-luvulla osattu edes unelmoida tällaisissa pikkuautoissa.

Eaglessa on 72-volttinen ja suhteellisen pienitehoinen 4 kilowatin sähkömoottori, joka riittää antamaan autolle huippunopeuden 50 km/h. Ajoakkuna on joko vanhanaikainen lyijyakusto tai litiumioniakku. Akkukapasiteetiksi ilmoitetaan 100 Ah ja -jännitteeksi 72 V. Toimintamatkan kerrotaan olevan noin 100 kilometriä.

Hintaa ei ole vielä ilmoitettu, mutta Eagle yrittää löytää retromuotoiselle autolleen ostajia kaupunkien nuorisosta.

Artikkeli on julkaistu 10.02.2018 klo 19.16 ja sitä on päivitetty 12.02.2018 klo 9.29: Ajoneuvon teknisiä tietoja päivitetty.