1955 CHEVROLET 4DR SEDAN: Amerikan-autojen klassikko eli Chevy 1955 makaili pellon laidassa satojen kohtalotovereittensa kanssa. Autossa oli alkuperäinen, ensimmäisen mallivuoden pikkulohko-V8 (265 kuutiotuumaa eli 4,3 litraa). Auton kunto oli kehnohko, mutta yleisvaikutelma ryhdikäs ja osiltaan lähes täydellinen. Myyntihinnaksi tuli 1 800 dollaria (1 330 euroa). Onko se paljon vai vähän – riippuu keneltä kysytään.

1959 CHEVROLET x5: 1959, 1959, 1959, 1959, 1959…

1955 BUICK ROADMASTER: Chevrolet-kauppiaalla oli kokoelmissaan myös muita GM-merkkejä. Pellolla vietetyt vuodet ja jyrsijöiden avustus olivat himmentäneet niidenkin loistoa; ulko- ja sisäpinnat kaipasivat uutteraa entisöijää. Tätä vuoden 1955 Buickia myytiin Special-mallina, mutta…

…se oli kyllä pikemminkin Roadmaster, kuten Harley Davidson -mekaanikko Duane Dolezal Siuoux Citystä asiaankuuluvasti huomautti. Sen näkee nelikurkkuisesta kaasuttimesta, ohjaustehostimesta ja tietysti autontunnistuksen knoppiklassikosta, eli neljännestä koristerenkaasta.

1963 CHEVROLET CORVAIR MONZA COUPE: Vaikka ulkopinnat olivat karuja, joidenkin autojen penkkejä peittivät vielä tehtaalla asennetut muovisuojat. Varjossa säilytetyissä autoissa myös kojelaudat olivat ehjiä ja haalistumattomia. Siten autot olivat kuin aikakapseli paitsi uudelle omistajalle, myös autoentisöijille: tältä auto on näyttänyt uutena, joten samalta entisöitävienkin autojen tulisi näyttää. Tämä Corvair myytiin 40 000 dollarilla (29 600 euroa).

CHEVROLET CORVETTE 1978 INDY PACE CAR: Pellon ainoa Corvette oli neljä mailia ajettu 1978 Indy Pace Car -versio, jossa erikoisteipitkin olivat vielä takapenkillä odottamassa kiinnittämistä. Hinnaksi muodostui 80 000 dollaria.

CORVETTE 1957 -POLKUAUTO: Vuoden 1957 Corvettea jäljittelevä polkuauto oli harvinainen jo aikanaan, mutta nykyään keräilijät maksavat niistä enemmän kuin oikeista autoista.

1962 CHEVROLET IMPALA 2DR HT: Amerikassa kaikki on suurta. Paikallinen haarukkanostin siirsi autoja kuljetuslavoille hieman brutaalilla pohjanostolla.

1952 CHEVROLET 2DR SEDAN: Kaatuneet puut ja romahtaneet katot olivat uudelleenmuotoilleet Detroitissa aikanaan piirrettyjä linjoja useassakin autossa. Varaosa-autoiksi ne kelpasivat silti edelleen hyvin; tämä kaksiovinen 1952 myytiin hintaan 1 100 dollaria (815 euroa).

CHEVROLET 1939: Poikkeuksellisen vanha neliovinen Chevrolet 1939 lokinsiipinokkapellillä ja kaapparitakaovilla lensi uuteen osoitteeseen hinnalla 6 000 dollaria (4 440 euroa).

CHEVROLET-PICKUPIT: Lava-auto kuuluu Keskilännen kansallismaisemaan. Jostain syystä Lambrechtin kokoelmassa oli parisenkymmentä täysin ajamatonta pickupia, joista ainakin viisi meni samalla ostajalle.