* MYÖS takaviistosta M4 näyttää muhkealta. Kori on 45 mm vakiota leveämpi. Muovisen takaluukun jättöreuna on muotoiltu spoileriksi.

* BMW tarjoaa myös älypuhelinsovelluksen nimeltään BMW M Laptimer, jota voi käyttää rata-ajon analysointiin. Se näyttää kierrosaikojen lisäksi tiedot muun muassa kiihtyvyyksistä, ohjauskulmasta ja kaasun asennosta.

* KULJETTAJAN näkymät ovat melko lähellä vakiomallia. Ohjauspyörän vaihdevivut ovat riittävän kookkaat. Lisävarusteinen heijastusnäyttö toimii hyvin, ja M-asetuksella siinä näkyvät käyntinopeus ja valittu vaihde.

* TAKAISTUIMELLA on asialliset tilat kahdelle aikuiselle.

* TAVARATILA on urheiluautosarjassa suorastaan valtava: 445 litraa. Jopa takaselkänojat kaatuvat kahdessa osassa.

* AERODYNAAMISESTI optimoitu peili kuuluu M4:n erityispiirteisiin.

* HIILIKUITUKATTO tuli ensi kertaa M3 CSL -erikoismalliin vuonna 2003. Vakiovarusteena se oli coupé-version edeltävässä sukupolvessa ja nyt se on ensi kertaa myös neliovisessa.

* LOKASUOJIEN aukkojen tekninen peruste on ilman pyörteilyn vähentäminen pyöräholveissa.

* VAKIORENGASTUS on 18-tuumainen, mutta koeajoautossa se oli 19-tuumainen. Kummassakin tapauksessa takarenkaat ovat eturenkaita leveämmät. Jarruistakin löytyy valinnanvaraa, sillä isompien vanteiden sisään voi tilata hiilikuitukeraamiset levyt.