* R-malli eroaa perusmallista rengaskokojen ja joustomatkojen osalta. Lisäksi satula on yksiosainen ja pleksi pienempi.

* JARRUT keräsivät testikuljettajilta runsaasti kehuja. Jarrut ovat tunnokkaat sekä tehokkaat.

* KTM alkoi testin loppua kohden kallistua sivujalalla ollessaan yhä jyrkempään kulmaan. Syytä tähän ei löydetty.

* KUN pleksi on alhaalla, pitkien valojen käyttäminen synnyttää erikoisen efektin: pleksi muuttuu heijastavaksi valokuiduksi ja häikäisee kuljettajaa. Ongelman poistamiseksi korvasimmevakiopleksin pimeällä ajossa tummalla pleksillä.

* KUN pleksi on alhaalla, pitkien valojen käyttäminen synnyttää erikoisen efektin: pleksi muuttuu heijastavaksi valokuiduksi ja häikäisee kuljettajaa. Ongelman poistamiseksi korvasimme vakiopleksin pimeällä ajossa tummalla pleksillä.

* HUOLLOSSA kuljettajan istuimen alle asennettiin lämpösuoja.

* SUURIHALKAISIJAINEN mäntä saattaisi olla helposti liian raskas, joten se on tehty alapuoleltaan erittäin kevyeksi. Rakenne männäntapin ympärillä on tukeva, mutta siellä missä ei ole rasituksia, ei materiaalia ole juuri lainkaan.

* MYÖS moottoripyörissä on siirrytty suoraan venttiiliä painavista nokka-akseleista erilaisten paininvipujen käyttöön. Niiden avulla muodostuu pienempiä kitkahäviöitä, ja tällöin voidaan käyttää normaalia aggressiivisempia nokka-akseleita.

* SYLINTERIT olivat hyvässä kunnossa. Niissä oli vain muutama naarmu merkkinä käytöstä, mutta niillä ole mitään käytännön merkitystä moottorin toimintaan.

* KANNENTIIVISTEENÄ käytetään autoista tuttua monikerrostiivistettä. Se on tarkka ja luotettava, joten kannentiivistehuolet eivät keskeytä matkaa.

* NOKKA-AKSELIT ovat ontot ja siten erittäin kevyet. Akselit ovat kestäneet hyvin käyttötestin ajan, eikä niissä näy mitään kulumisen merkkejä.

* KIERTOKANGEN small end eli männäntapin puoleinen pää on tehty kartiomaiseksi, jolloin laakeripinta on tapin alapuolella leveämpi kuin yläpuolella. Tämä aikaansaa pienemmän pintapaineen. Mäntää ei kuitenkaan ole tehty samalla filosofialla, eli asiaa on hyödynnetty vain puoliksi.

* SIVULAUKKUJEN lukkojen sisällä on muovisia osia, jotka rikkoutuvat helposti. Sen jälkeen lukot eivät toimi.

* MOOTTORIPYÖRÄ pestiin testikauden aikana kymmeniä kertoja. Maalipinta kesti pesut ja kiven iskemät moitteetta.