* SUBARU WRX STI tuntuu päivityksen jälkeen istuvan huomattavasti entistä paremmin asfalttiradalle.

* SUOMEEN tulee vain WRX:n STI-versio, sillä pienempitehoiseen WRX:ään kohdistuisi liian suuri CO2-verorasitus.

* KONEHUONE näyttää tutulta, eikä turboahdetun vastaiskumoottorin päälle luonnostaan syntyvää hässäkkää ole pyritty piilottelemaan.

* KESKIKONSOLIN rullakytkimestä säädetään kaasunvastetta, ja pienestä vivusta määritetään sähköisen lukon aktiivisuutta.

* PERUSMALLI on siunattu isolla siivellä, GT:ssä se on korvattu runsaalla mukavuusvarustelulla. Jälkiasennuskin on vaikeaa.

* VAIHDEKEPPIÄ on ilo käyttää, joskin tämä auto oli ilmeisesti varustettu lisähintaisella, lyhyemmät liikkeet taikovalla vivustolla.