Vaihdekeppi H-kaaviolla ei kuulu enää edes valinnaisvarusteisiin. Ratin takaa käytettävät vaihtokahvat ovatkin kiireessä paljon helpommat ja nopeammat.

Takaspoileri voi nousta ja etuhelma laskeutua kahteen eri asentoon. Ensimmäinen vaihe pienentää ilmanvastusta aina huippunopeuteen asti. Toinen taas luo maksimaalisen siipivoiman rata-ajoon.

Pakoäänet ovat normaalisti aika vaisut, mutta Sport-nappia painettaessa moottorijarrutukset alkavat kuulostaa muromainokselta: Riks, Raks ja Poks!

Turbo S:n vakiovanne on varustettu nopeasti avattavalla ja suljettavalla keskimutterilla. Turbon viisipulttiset vanteet saa toki alle ilman lisähintaa, muttei tietenkään päinvastoin.

Hiilikeraamiset jarrut ovat versiosta riippuen valinnais- tai lisävaruste. Ne kestävät paremmin kuumuutta ja pienentävät alustan toiminnalle oleellista jousittamatonta massaa.

Turbon vakiovalo on kaksoisksenon. Kuvan Turbo S:n valossa on kuitenkin pelkkiä led-elementtejä. Huomiovalo kiertää kehänä umpion reunoilla.

Turbo-mallien logoon ei ole vuosien varrella tarvinnut kajota. Huolellisesti tehty kestää.

Porsche 911 Turbo esiteltiin koemallina syksyllä 1973 ja tuotantoautona syksyllä 1974. Tämä vuosimallin 1976 yksilö on tavallisesti nähtävillä Porsche-museossa Stuttgartissa.