Milan Automotive tähtää kaikkein rajuimpaan urheiluautoluokkaan uudella mallillaan, jonka nimi on yksinkertaisesti Red.

Siinä on 6,2-litrainen V8, jonka tehoa lisää neljä ahdinta. Suurin teho jää hivenen yhdestä megawatista, sillä moottori kehittää 974 kilowattia (eli 1 325 hv). Suurimmaksi vääntömomentiksi ilmoitetaan 1 400 Nm. Kaikki tuo voima siirretään takapyörille seitsemänvaihteisen kaksoiskytkinvaihteiston kautta.

Milan Automotive osaa kertoa jo Redin suorituskyvystä seuraavaa: Nollasta sataan auto kiihtyy 2,47 sekunnissa eli suunnilleen samaan tahtiin Bugatti Chironin kanssa. Kahdensadan kilometrin nopeus saavutetaan 5,46 sekunnissa ja 300 km/h on nopeusmittarissa 9,98 sekunnissa. Huippunopeudeksi luvataan 400 km/h, ja sivuttaiskiihtyvyydeksi jopa 2,6 g.

Milan Automotive valmistaa vain 99 Rediä, joista 18:lla on jo ostaja.

Redissä on hiilikuituinen monokokkirunko, johon hiilikuituiset koripaneelit on kiinnitetty. Akseliväliä on 2,75 metriä, ja kori on 4,741 metriä pitkä, 2,156 metriä leveä ja 1,197 metriä korkea. Maavaraa on ainoastaan 90 milliä, mutta hidastetöyssyistä selviää nostamalla autoa, jolloin maavara on 135 mm.

Autossa on kaksoistukivarret ja peräti kolme jousen ja iskunvaimentimen yhdistelmää jokaisessa pyörässä. Redin erikoisuuksiin kuuluu, että kaksoistukivarret on tehty kokonaan hiilikuidusta. Kallistuksenvaimennin on säädettävä sekä edessä että takana. Pysähtymisessä auttavat ilmajarru sekä hiilikeraamiset Brembon valmistamat jarrulevyt.

Milan Automotive valmistaa vain 99 Rediä, joista 18:lla on jo ostaja. Näin siitäkin huolimatta, että auton hinta on 2 000 000 euron luokkaa.