Suurin osa mediasta ja Geneven autonäyttelyssä vierailleesta yleisöstä ohitti välinpitämättömänä Morganin osaston tähden, Aero GT:n. Sitä tehdään vain kahdeksan kappaletta, joista ensimmäinen miaminsininen skotlantilaiselle asiakkaalle tilattu yksilö on valmistunut.

Morgan Aero GT:n myötä sanotaan jäähyväiset Aero 8 -mallille. Samalla Morgan lopettaa BMW:n vapaasti hengittävän 4,8-litraisen V8-moottorin käytön. On vaikea sanoa, kumpi oli tässä tapauksessa ensin, muna vai kana. Eli kuinka paljon BMW:n siirtyminen turbomoottoreihin on vaikuttanut Morganin Aero 8 -mallin tarinaan.

Kahdeksan onnellista saa hienon auton, sillä kaikissa Aero GT:ssä on käsivalintainen kuusivaihteinen vaihteisto ja Morganin uusin säädettävä jousitus. Jokainen asiakas on neuvotellut Morganin pääsuunnittelija Jon Wellsin kanssa siitä, millaiseksi hänen autonsa viimeistellään. Muodoiltaan Aero GT on vakiomallia aggressiivisemman näköinen.

Ulkonäölle on katetta, sillä V8-moottorin 270 kilowattia kiihdyttävät 1 182 kilon painoisen auton paikaltaan satasen nopeuteen neljässä ja puolessa sekunnissa. Huippunopeudeksi autolle luvataan 273 km/h.