New Yorkin autonäyttelyssä Jaguarin osaston keskelle oli ikään kuin piilotettu uusi F-Pace SVR. Mallisarjan lippulaiva on tehty yksinkertaisella konstilla. F-Pacen keulalle on nostettu muissa malleissa käytettävä mekaanisesti ahdettu viisilitrainen V8, joka kehittää vähän yli neljäsataa kilowattia. Suorituskyky on riittävä, sillä nollasta sataan kiihdytys on ohi vähän yli neljässä sekunnissa ja auton huippunopeus on 283 km/h.

Muita maininnan arvoisia parannuksia F-Pacessa on hiukkassuodattimen lisääminen kaikkiin bensiinimoottorisiin malleihin. Tehokkaampien nelisylinterisen ja kuusi- sekä kahdeksansylinteristen bensiinimoottorien kanssa polttoainesäiliö on jatkossa suurempi 82-litrainen aiemman 63 litran kokoisen sijaan. Syy muutokseen on varmaan aika selvä.

Turvavarustelua on lisätty, mutta vielä on liian varhaista sanoa, mitkä niistä ovat Suomessa vakiona ja mitkä pitää ostaa lisähintaan. Mukautuvaan vakionopeudensäätimeen on yhdistetty ohjausapu, kaistallapitoavustin ja järjestelmä toimii pysähdyksiin saakka. Toisin sanoen enää ei olla kovin kaukana autonomisesta autoilusta.

Ohjaamossa 10-tuumainen kosketusnäyttö on nyt vakiona ja erilaisia sisustuselementtejä on valittavana aiempaa enemmän.

Iso-Britanniassa Jaguar F-Pacen alkaen hinta nousi yli kahdellatuhannella eurolla, joten odotettavissa on hinnankorotuksia.