Hyvät suunnittelijat! Saatte nyt vapaata tulevan 307:n kanssa. Mutta pienelle pastikselle nurkkabistroon ei kuitenkaan lähdetä. Tehtävänä on suunnitella muutama erilainen pikkuajokki kaupunki- ja vapaa-ajan käyttöön. S´il vous plait!

VROOMSTER on kaksipaikkainen ajoneuvo, jossa on ohjaustankotyyppinen ohjauspyörä. Korkea tuulilasi on sekä kuljettajan että hänen takana istuvan matkustajan suojana muuten avonaisessa korissa. Tuulilasin taka- eli yläosa on saranoitu helpottamaan takaistuimelle pääsyä. Kori on vaahdolla täytettyä hiilikuitua ja astinlaudat helpottavat ajokkiin nousemista. Vroomsterissa on käytössä 206-mallin 80-110 kilowatin moottoreita ja pituutta ajokilla on 3,16 metriä. Suorituskyky lienee mahtava.

KART-UP on kahden hengen kiituri, jota vauhdittaa 152 kilowatin V6-moottori. Voimapaketti on poikittain vetävän taka-akseliston etupuolella. Katto ja tuulilasi muodostavat yhtenäisen kuplan, joka avautuu eteenpäin. Tässä kuten muissakin City Toyz -ajokeissa ajovalaisimessa on lamppu, joka antaa pystysuoran valokeilan peiliheijastimeen, josta valo suuntautuu eteenpäin. Linssi ja sopiva peitelevy jakavat valon halutun muotoiseksi haluttuun paikkaan.

E-DOLL on sähkökäyttöinen kaupunkikärry. Siinä istuu kolme henkilöä rinnakkain, reunimmaiset hieman taaempana. Kuljettajan paikka on keskellä. Hallintalaitteet ovat kuin skootterista kaasu- ja jarrukahvaa myöten. Kori, jossa tuulilasi, katto ja takalasi muodostavat yhtenäisen katoksen, on itse kantava. Sivuovissa ei ole lainkaan ikkunoita. Ostoksille lähdettäessä auton takaosasta voi irroittaa erillisen ostoskärryn. Voima tulee kahdesta Peugeot- sähköskootterin sähkömoottorista, ja se siirtyy virtaviivaisen koteloinnin suojassa hihnavedon välityksellä vetäviin pyöriin. Tämä oranssinkeltainen kauppakassi on 2,5 metriä pitkä ja 1,29 korkea. Siinä on 10-tuumaiset pyörät edessä ja paripyörät vetävissä takapyörissä.

(Tiivistelmä Kari Pynnän artikkelista TM 16/2000, s. 80)