Elokuussa (rikkaat) autoharrastajat matkustavat Kaliforniaan ja siellä tarkemmin ottaen Montereyhin. Viikon ajan siellä saa ihailla upeita klassikkoja ja uudempiakin autoja, joita näkee harvoin jos koskaan liikenteessä. Samalla voi kartuttaa omaa kokoelmaa, mutta silloin varallisuuden on oltava todella hyvässä kunnossa.

Yksi tämän vuoden upeimmista myynnissä olevista autoista on vuonna 1935 valmistettu Duesenberg SSJ. Siinä on lyhyempi akseliväli kuin J- ja SJ-malleissa. Rivikahdeksikossa on mekaaninen ahdin ja kaksi kannen yläpuolista nokka-akselia. Duesenbergin lisäksi myös Stutz tarjosi omissa malleissaan samanlaisen kansiratkaisun ja jälkimmäisessä oli lisäksi neljä venttiiliä sylinteriä kohden.

Auto on myynnissä Gooding & Companyn huutokaupassa, joka kertoo moottorin tehoksi noin kolmesataa kilowattia. Mikäli tuo pitää paikkansa, auto oli varmasti yksi aikansa tehokkaimpia. Suorituskyky oli hurja, sillä huippunopeuden ilmoitettiin olevan alun kolmattasataa.

Auton ensimmäinen omistaja oli kuuluisa näyttelijä Gary Cooper. Hän ei kuitenkaan ole ainoa julkisuuden henkilö, jolla tämä SSJ on ollut. Kuuluisa kilpa-ajaja Briggs Cunningham kuuluu myös Duesenbergista nauttineisiin. Vauhdista pitänyt Cunningham, joka itsekin suunnitteli urheiluautoja, on hyvinkin voinut kokeilla SSJ:n huippunopeutta.

Tämän yksilön harvinaisuus, suorituskyky, kauneus ja tähtien täyttämä historia nostavat sen arvoa. Huutokauppatalo arvioi hinnan nousevan yli kymmenen miljoonan dollarin. Mikäli ennustus toteutuu, tästä Duesenbergistä tulee kaikkien aikojen kallein omistajaa vaihtanut yhdysvaltalainen auto.