General Motorsin uusin merkki on Kiinassa valmistettava ja myytävä Baojun, jolle rakennetaan kokonainen malliperhe.

Kiinassa suuret autonvalmistajat ovat alkaneet synnyttää uusia alimerkkejä, joiden puitteissa voidaan myydä kaikkein halvimpia malleja. Ideana on se, ettei vahingoiteta päämerkkien (tässä tapauksessa Buick ja Chevrolet) imagoa, vaan tehdään ns. halpamallit erikseen.

Baojunin alla GM on valmistanut 630-mallia, joka on Toyota Corollan kokoinen porrasperäinen perheauto. Nyt se saa rinnalleen Lechin, joka on hivenen modifioitu versio ensimmäisen sukupolven Daewoo (Chevrolet) Matizista.

Kiinassa Lechin myynti on jo alkanut, ja siinä on alkuperäisen mallin tapaan 1,0-litrainen moottorin. Sitä on kehitetty niin, että kulutus on nyt 5,1 l/100 km. Valmistajan mukaan yli puolet auton osista on muutettu tai uudistettu, mutta ainakaan ulkonäöstä sitä on vaikea huomata.