Maailmassa on ainoastaan 39 Ferrari 250 GTO -autoa, mutta se ei ole estänyt Pirelliä kehittämästä uutta rengasta tuohon maailman kalleimpaan autoon.

Taloudellisesti ajatus renkaan kehittämistä vajaalle viidellekymmenelle autolle ei ole järkevä. Mutta julkisuustemppuna Pirellin teko on suorastaan röyhkeä. Ferrari 250 GTO:t ovat paljon julkisuudessa ja kuvissa, minkä lisäksi asiakkaat eivät paljon kysele rengassarjan hintaa.

Pirelli on nimennyt uuden renkaan Stelvio Corsaksi, ja sen näyttää aivan samanlaiselta kuin ne renkaat, jotka olivat alla uusissa Ferrari 250 GTO:issa vuosina 1962–1964. Ominaisuuksiltaan rengas on kuitenkin moderni, minkä ansiosta sen pito ja kestävyys ovat aivan eri tasolla kuin alkuperäisrenkaissa.

Pirellin insinöörit käyttivät samoja parametrejä kuin alkuperäisten renkaiden kehittäjät 1960-luvulla, jotta renkaat sopisivat auton alustan käytökseen ja voimalinjaan. Ainoa valittavana oleva rengaskoko on 215/70 R 15 98W edessä ja 225/70 R 15 100 W takana. Nämä renkaat kasvattavat Pirelli Collezione -rengasvalikoimaa, josta löytyy vaihtoehto historiallisiin Maseratin, Porschen ja monen muun valmistajan malliin.