Toistaiseksi kyseessä on vain konsepti, mutta Genevessä esiteltävä DS4R näyttää valmiilta tuotantoon.

Citroënin DS4 Racing konseptissa on tähän saakka tehokkain versio PSA Peugeot Citroënin yhdessä BMW Groupin kanssa kehittämästä 1,6-litraisesta moottorista. Se nimittäin kehittää 188 kW, mikä tarkoittaa 117 kW/litra. Se on Citroënin mukaan korkeampi litrateho kuin yhdessäkään toisessa sarjavalmisteisessa autossa. Suuresta tehosta huolimatta auton hiilidioksidipäästöt ovat vain 155 g/km.

Pienemmän DS3 Racingin tapaan myös uudessa DS4R-konseptissa on muotoilusarja, suuri ilmanottoaukko edessä, diffuusori takana ja pyörän aukkojen levitykset. Koria on laskettu 35 mm vakiomalliin verrattuna, minkä lisäksi raideleveys on kasvanut edessä 55 ja takana 75 mm.

Citroën ei vahvista DS4 Racingin pääsyä tuotantoon. Kuitenkin huhutaan vahvasti, että tuotantomalli esiteltäisiin ensi vuonna kilpailemaan Ford Focus ST:n ja Volkswagen Golfin terävimpien versioiden kanssa.