Renault haluaa säilyttää vahvan aseman katumaasturimarkkinoilla, minkä takia se uudistaa Kadjar-mallinsa.

Ulkoisesti lokakuun alussa Pariisin autonäyttelyssä esiteltävä päivitetty Kadjar ei ole muuttunut kovinkaan paljon. Edestä katsottuna se näyttää vähän leventyneen, ja kummassakin päädyssä on enemmän LED-valoja kuin ennen. Valikoimassa on kolme uutta väriä, ja sekä 17- että 19-tuumaiset vanteet on muotoiltu uudelleen.

Ohjaamossa jatketaan samalla minimalististen uudistusten linjalla. Toisin sanoen paljon on tapahtunut, mutta sitä ei heti huomaa. Kosketusnäyttö on uusi, ja sen alla ilmastointilaitteen säätimet on järjestelty uudelleen. Monissa paikoin käytetään satiinikromia kertomassa korkeasta laadusta ja ovien säätimet on järjestelty uudelleen. Takamatkustajilla on nyt tuuletussuuttimet ja kaksi USB-latauspistoketta.

Moottoripuolella ovat Kadjarin suurimmat muutokset tai suorastaan parannukset. Bensiinimoottoriksi vaihtoehtoja on kaksi, uusi Alliansin ja Daimlerin yhdessä suunnittelema 1,33-litrainen joko 103 tai 118 kilowatin tehoisena. Autossa on aina etuveto, mutta vaihteistossa on valinnanvaraa käsivalintaisen ja kaksoiskytkinvaihteiston välillä.

Pienempi 1,5-litrainen turbodiesel on 85 kilowatin tehoinen, ja sitä on kehitetty edelleen. Tehokkaampana dieselinä on uusi 1,75-litraienn, jossa voimaa on 110 kilowattia ja 340 Nm. Tehokkaampi turbodiesel on ainoa Kadjar, jonka saa myös nelivetoisena.