Iso-Britanniassa toimiva RBW on erikoistunut vanhojen brittiläisten urheiluautojen muuttamiseen sähkötoimisiksi. Ajatuksena on pitää autot liikkeellä, vaikka byrokraatit joskus tulevaisuudessa kieltäisivät kokonaan polttomoottorisilla autoilla ajamisen.

RGB:n rakentamat autot ovat lähes uusia, sillä British Motor Heritage ja Gregson Polska toimittavat valmistajalle uudet koripellit. Saksalaisen tekniikkajättiläisen Continental AG:n hiljattain omistukseensa hankkima Zytek Automotive puolestaan vastaa sähkötekniikasta. Yhtiöllä on kokemusta formula E -kilpailemisesta sekä Morganin sähköautoprojektista.

Sähkömoottorin 70 kilowatin teho ja 226 Nm vääntömomentti eivät ole yltäkylläisiä. Ne riittävät kuitenkin siihen, että auto kiihtyy nollasta sataan vähän yli kahdeksassa sekunnissa ja saavuttaa 170 km/h huippunopeuden. Toimintamatkaksi luvataan 250 kilometriä.

RGB rakentaa kolmekymmentä tällaista sähkö-MGB:tä, joista ensimmäiset kahdeksantoista ensi vuonna. Valitettavasti hinta on hurja satatuhatta euroa plus verot, josta on maksettava tuotantopaikkaa varattaessa kymmenesosa.