Harva automalli on herättänyt niin paljon ennakkokiinnostusta kuin Toyotan tuleva urheiluauto Supra. Tähän saakka auton kehityksestä vastannut Tetsuya Tada on luvannut moottoriksi ainoastaan rivikuutosen. Juuri tuolla moottorilla alkuperäinen Supra teki pesäeron nelisylinteriseen Celicaan.

Vaikuttaa kuitenkin vahvasti siltä, että rivikuutonen ei ole Supran ainoa moottorivaihtoehto, vaan sen rinnalle on ahdettu nelisylinterin. Yllätyksenä tullut voimanlähde löytyi Supraan vaihteistot toimittavan ZF:n tiedostoista. Tada on lisäksi vahvistanut asian Road & Track -lehdelle.

Kuusisylinterinen moottori kehittää 247 kilowattia, mutta nelisylinterisen teho on vain 193 kilowattia. Kesympi moottori on kevyempi, millä saadaan aikaan optimaalinen painonjakauma ja sen myötä hauskempi ajettavuus. Lisäksi nelisylinterinen on halvempi, mikä vielä korostuu ainakin Suomessa alhaisemman kulutuksen ja hiilidioksidipäästöjen suomana veroetuna.

Nelisylinterinen Supra herättää kysymyksen siitä, miten GT86 sopii jatkossa Toyotan mallistoon. Pienemmälle ja kesymmälle mallille on vielä oma sijansa, sillä siinä on pienemmästä koostaan huolimatta siinä on enemmän sisätilaa. Lisäksi Supra on aikanaan huomattavasti GT86:ta kalliimpi.