Vain Toyotan kotimaassa Japanissa myytävä pikkuautomalli Passo on ollut nykyisessä muodossaan myynnissä vuodesta 2016 lähtien. Kolmen vuoden ikää lähestyessään se päivitetään etenkin ulkomuodoltaan.

Keulaa hallitsee uusi etusäleikkö, joka on kooltaan ja muodoltaan aika lähellä Lexuksissa käytettäviä. Samalla myös etuvalot on muutettu aiempaa pyöreämmiksi.

Ohjaamossa materiaaleja on kohennettu, ja istuimissa käytetään osittain synteettistä nahkaverhoilua. Vaihdekepin nupissa on niin ikään nyt nahkaa.

Tärkein parannus on Smart Assist III -turvavarustelun tulo kaikkiin versioihin, minkä ohella myös etu- ja takaperuutustutkat on lisätty vakiovarusteluun. Parhaaseen Moda-varusteluun saa navigaattorin yhteydessä 360 asteen kamerajärjestelmän.

Tekniikka säilyy ennallaan, eli keulalla on kolmesylinterinen 1,0-litrainen moottori, kuten Aygossa. Passossa se on yhdistetty CVT-vaihteistoon ja asiakas voi valita, haluaako omansa etu- vai nelivetoisena. Ulkonäön kohennus on tehty vain ylellisempään Modaan. Perus-Passossa etusäleikkö on entisellään, ellei parannukseksi lasketa sen yläosaan lisättyä hopeista koristelistaa.