Honda esitteli vuonna 2010 uudenlaisen urheilullisen hybridin, josta tulee nyt myyntiin päivitetty versio.

Ulkonäöltään Honda CR-Z on muuttunut vain hivenen etupuskurin, maskin ja takana diffuusorin osalta. Kevytmetallivanteet ovat saaneet uuden ilmeen ja värikarttaan on lisätty keltainen ja violetti vaihtoehto. Myös auton sisustuksen parannukset ovat pikemminkin hienohiontaa kuin radikaaleja parannuksia.

Tekniikkaa on kehitetty enemmän, sillä sekä bensiini- että sähkömoottori ovat saaneet viisi kilowattia lisää tehoa. Myös vääntömomentti on kasvanut ja on nyt 190 Nm (ennen 174 Nm). Näin kiihdytys nollasta sataan sujuu ripeämmin 9,3 sekunnissa, mutta kulutus ei ole kasvanut. Sähkömoottorin tarvitsema virta saadaan nyt nykyaikaisesti litiumioniakuista.

Yhtenä uutuutena CR-Z:ssa on ohjauspyörään sijoitettu Sport plus -nappi, josta saa enintään kymmenen sekunnin ajaksi lisätehoa.

Honda CR-Z:n hyviin puoliin kuuluu varustus, sillä siinä ovat vakiona mm. ksenonvalot, automaatti-ilmastointi, Bluetooth, hyvä audio ja muuta vastaavaa. Suomeen uudistunut CR-Z tuodaan vain ylellisimpänä GT-versiona, jonka hinta on 29 991 euroa.