Oikeastaan ulkonäköön tehdyt muutokset ovat vuosimallin 2018 Ford Mustangin vähäisimpiä parannuksia. Auto on saanut lisää tehoa ja varsinkin viisilitraisen GT:n moottori pauhaa nyt entistä rajummin. Pakoputkistossa on myös naapureita säälivä asetus, jolla voi liukua kotiin yöaikaan lähes äänettömästi.

Moottoreina ovat nyt kaikkialla maailmassa 2,3-litrainen nelisylinterinen turbo ja viisilitrainen vapaasti hengittävä V8. Hinnat alkavat pienemmällä moottorilla ja 6-vaihteisella käsivalintaisella vaihteistolla varustetun Fastbackin 60 068 eurosta. Automaattivaihteisto nostaa hintaa neljällä- ja avokori reilulla kuudellatuhannella eurolla.

Vakiovarusteisiin kuuluvat jo tässä perusmallissa mukautuva nopeussäädin, lediajovalot, 19-tuumaiset kevytmetallivanteet, nahkaverhoilu ja pysäköintitutka takana. Tarjolla on muutamia lisävarustepaketteja ja suositeltava valinta on noin kolmentuhannen euron hintainen MagneRide-jousitus.

Jyhkeällä tähän autoon mainiosti sopivalla V8-moottorilla varustetun Mustang GT:n tehtaan verottomat hinnat ovat vain 6 000 euroa korkeammat. Hintaan sisältyvät väkevän moottorin lisäksi Brembon-jarrut ja aktiivinen pakoputkisto neljällä ulostulolla.

Kulutus on kuitenkin niin paljon korkeampi, että hiilidioksidipäästöpainotetun autoveron myötä hinnat alkavat 81 470 eurosta. Automaattivaihteinen GT Convertible on 93 009 euron hintaisena mallisarjan kallein vaihtoehto.