Yhdysvalloissa Honda CR-V:tä valmistetaan myös Acuralle, jolloin sisustus on ylellisempi ja keulalla on 3,5-litrainen V6-moottori.

Acuralla on mallistossaan useampikin katumaasturi, mutta niistä pienin on RDX. Tammikuussa Detroitin autonäyttelyssä esiteltiin konsepti, jonka arvattiin olevan hyvin lähellä tuotantomalli. Suurempi kori, enemmän tilaa ja tehoa ja samalla pienempi kulutus ovat auton periaatteet, minkä lisäksi neliveto toimii aiempaa älykkäämmin.

Uudessa RDX:ssä on 3,5-litrainen V6-moottori, joka korvaa edellisen sukupolven 2,3-litraisen ahdetun nelosmoottorin. Samalla automaattivaihteistoon on tullut kuudes vaihde. Tavallaan on ikävää, että Honda-konsernin ainoa turbomoottori hävisi, mutta uusi V6 on entistä moottoria taloudellisempi.

Akseliväli on kasvanut ja raideväli levinnyt, minkä avulla ohjaamoon on saatu lisää tilaa. Varusteita on enemmän, minkä myötä RDX:ssä on vakiona tai lisävarusteena mm. älyavain ja sähkötoiminen takaluukku.