Audin urheiluauton hinnat alkavat edelleen 216 795 eurosta, mutta niin päästöt kuin niiden myötä hinnat ovat alentuneet.

Kun ennen V8-moottorisen Audi R8 Coupén päästöt olivat 302 g/km, kirjoitetaan arvoksi nyt 289 g/km. Myös V10-moottorisen Coupén päästöt ovat 11 g/km alemmat kuin ennen ja Plus-versio alittaa nippa nappa 300 g/km rajan.

Alkaen hinta on R8 V8 4,2 FSI Coupén 216 795 euroa. Vastaava Spyder maksaa 241 221 ja siinä on avattavan katon lisäksi yli 2 000 euron hintainen metalliväri vakiona. Pari sylinteriä lisää nostaa hinta yli 66 000 eurolla ja uusi R8 V10 Plus on 318 858 euron hintaisena mallisarjan kallein. Kaikissa Suomeen tuotavissa R8-malleissa on S tronic vakiona ja autoahan ei valmisteta kuin nelivetoisena.

Vaikka R8 V10 Plus 5,2 FSI quattro S tronic on siis kallein ja yli 35 000 euroa tavallista V10-mallia kalliimpi, on se järkevämpi ostos. Siinä on vakiona paljon sellaista, joiden ostaminen ”vakiomalliin” maksaisi maltaita kuten keraamiset jarrut (yli 22 000 €), moottoritilan ja sisustuksen hiilikuituosat (yli 13 000 euroa) ja lähes 15 000 euron hintainen Carbon-optiikkapaketti. Lisähintaan tulee 18 kW voimaa ja muuta mukavaa.