Aasian ja Pohjois-Amerikan markkinoille esitellyn vuosimallin 2014 Accordin saa pian hybridinä tai pistokehybridinä.

Honda Accord Hybridin erottaa pelkästään bensiinimoottorilla varustetuista sisaristaan sinisävyisestä keulasta, LED-huomiovaloista ja erilaisista vanteista. Vakiovarustukseen kuuluu aina myös takaspoileri ja tietenkin Hybrid-merkit. Sisällä mallien välillä ei ole paljoakaan eroa, mutta Hybridissä kuljettaja voi tarkkailla kulutusta kaiken aikaa.

Voimalinjassa on 2,0-litrainen 101 kW kehittävä Atkinson-periaatteella toimiva bensiinimoottori ja 124 kW kehittävä sähkömoottori ajoon sekä 104 kW tehoinen sähkömoottori lataukseen. Uusi voimalinja kasvattaa HondanEarth Dreams Technolgy valikoimaa. Japanin normien mukaan Accord Hybridin yhdistetty kulutus on 3,3 l/100 km ja hinta kotimaassa on noin 28 000 euroa.

Honda Accordin pistokehybridi pudottaa kulutuksen vajaaseen puoleen (1,4 l/100 km). Autoa myydään Japanissa ajatuksella, että moni voi ajaa työmatkat pelkästään sähkön voimalla. Autolla voi kuitenkin lähteä myös pidemmille matkoille, jolloin bensiinimoottori tulee avuksi. Pelkällä sähkömoottorilla voi ajaa melkein neljäkymmentä kilometriä ja auton hinta Japanissa on vähän vajaat 40 000 euroa.