Porschen ja Infinitin tapaan myös Lexus tarjoaa kiinalaisille alle 3,0-litraisen moottorivaihtoehdon, jollaista ei myydä monessa maassa.

Lexusin katumaasturin suosituin vaihtoehto Euroopassa on RX 450h, jonka kulutus on hybridinä varsin kohtuullinen auton kokoon nähden. Yksi RX-mallisarjan piirteistä on ollut koko sen olemassaolon ajan kuusisylinterinen moottori. Nyt tähän tulee muutos, mutta vain Kiinassa ja Venäjällä.

Uuden mallin merkintä on RX270, joka paljastaa konepellin alla lymyilevän moottorin 2,7-litraiseksi. Kyseessä on sama 2,7-litrainen nelisylinterinen moottori, jota käytetään monessa Yhdysvalloissa myytävässä Toyotassa. Voimaa on 140 kW ja vääntöäkin 252 Nm, joten suorituskyky on lähes RX350:n tasoa, mutta kulutus viidenneksen pienempi.