Harvoin on mahdollisuus hankkia sähköauto noin 3 000 eurolla, joka on kaiken lisäksi ainutlaatuinen.

Glenn Lagrandilla oli unelma, jonka hän myös toteutti. Legrand Electric Carin rakentamiseen kului viisi vuotta ja Popular Mechanics -lehden ohjeiden perusteella tehty sähköauto valmistui vuonna 1970. Perustana autossa on Volkswagenin legendaarinen Kupla, jonka rungolle asennettu polyuretaanista ja lasikuidusta tehty kori on 90 senttiä pidempi ja 60 senttiä leveämpi.

Tekniikka on hyvin yksinkertainen, kuten kotitekoisessa sähköautossa tuleekin olla. Autossa on 6 kW:n tehoinen sähkömoottori, joka saa virtansa kahdeltatoista 6 voltin (yhteensä 72 volttia) sarjaan kytketyltä akulta. Legrandissa on käsivalintainen vaihteisto, tosin ilman vaihteita eli siinä on vain valinta eteen tai taakse. Kaasupoljin säätää moottorille menevän virran määrää ja vaikuttaa siten nopeuteen. Valoille ja muille virtaa tarvitseville laitteille on erillinen 12 voltin akku.

Myyjän mukaan Legrandin toimintamatka on 80 kilometriä ja sillä saavuttaa jopa 88 km/h huippunopeuden. Tosin myyjä ei ole koskaan ajanut noin kovaa mikä tarkoittaa, että auto ei kulje sellaista vauhtia tai että niin kovaa ei uskalla ajaa.