Frankfurtin autonäyttelyssä Peugeotin tärkein uutuus on 308, mutta myös 3008 ja 5008 ovat uudistuneet.

Peugeot 308:sta pian lisää TMnetissä, sillä lehden päätoimittaja Velimatti Honkanen oli eilen ensimmäisenä suomalaisena lehtimiehenä ajamassa uutuutta. Mutta hän ei vielä päässyt ajamaan väkivahvalla 308 R Conceptilla, jossa on sama 199 kW kehittävä 1,6-litrainen moottori kuin RCZ R:ssä.

Kuvat osoittavat, että uudessa 308-mallissa on potentiaalia vaikka mihin. Siinä on 19-tuumaiset pyörät ja korin osat kattoa ja takaluukkua lukuun ottamatta on vaihdettu vakiota kevyemmästä materiaalista valmistettuihin. Väritys on persoonallinen ja keula sanalla sanoen aggressiivinen.

Peugeot 3008 ja 3008 HYbrid4 ovat saaneet uuden keulan, joka noudattelee aiempaa paremmin yhtiön nykyistä muotokieltä. Ulkonäkö on makuasia, mutta eiköhän tässä tapauksessa ole helppo todeta, että auto on aiempaa paremman näköinen. Huomiovalot edessä ja takavalot on toteutettu LEDeillä.

Myös Peugeotin keskikokoinen tila-auto 5008 on hiottu modernimman näköiseksi. Pientä hiontaa on tehty myös tekniikkapuolella (kuten myös 3008-mallissa), minkä ansiosta taloudellisimmalle versiolle riittää 4,2 litraa dieseliä sadalla kilometrillä. Se tarkoittaa 109 g/km hiilidioksidipäästöjä.