Citroën C5 on saanut vähän uutta näköä, mutta tärkeämpää ovat uudet moottorit ja alentunut kulutus.

Uudistuneen Citroën C5:n tunnistaa eteen ilmestyneistä led-valoista ja uuden ulkonäön saaneista takavaloista. Bensiinimoottoreissa aiempi 1,8-litrainen on korvattu 1,6-litraisella VTI 120-moottorilla, minkä myötä CO2-päästöt ovat tippuneet 44 g/km. Sillä on ollut hyvä vaikutus hintaan, joka on nyt VTI 120 Attraction Sedan BMP6:ssa 24 989 euroa eli tonnin vähemmän kuin ennen.

Dieselmoottoreissa halvin HDi 112 Attraction Sedan maksaa 27 989 euroa ja helmi-maaliskuussa tulee sitä noin tuhat euro kalliimpi e-HDi-versio, jossa on moottorin automaattisammutus. Sen myötä hiilidioksidipäästöt vähenevät 129 grammasta 120 grammaan kilometrillä. Uusia dieselmoottoreita C5:ssä ovat kaksilitrainen HDi 163 ja 2,2-litrainen HDi 204.

Tekniikkapuolella jousitus määrittyy nyt moottorin koon mukaan niin, että VTI 120 ja HDi 112 -versioissa on aina teräsjousitus ja tehokkaamman moottorin myötä siirrytään kaasunestejousitukseen. Varustetasoja on nyt neljän sijasta kolme ja jo Attractionissa on muun muassa automaatti-ilmastointi. Sitä vastoin ksenonvalot on ostettava kalleimmassa Exclusivessakin lisävarusteena.

Farmarimallin eli Tourerin lisähinta on 1 250 – 1 579 euroa. Varustetason korottaminen Confortiin lisää hintaa noin 2 500 eurolla ja Exclusiveen on vielä vajaan 4 000 euron porras.